Wydanie: PRESS 12/2003

Nowe szaty

Mijający rok był rekordowy pod względem liczby zmian w makietach gazet i czasopism.

Pojawienie się konkurencji, spadek sprzedaży i słabnące czytelnictwo, walka o reklamodawców, a także szybkie starzenie się produktu – to najczęstsze powody wprowadzania zmian graficznych w prasie. A ponieważ w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy występowały wszystkie te czynniki, zmian w layoutach było sporo – najczęściej w segmencie pism kobiecych i w dziennikach.

Anna Nalewajk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.