Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Wydanie: ESG 2023

POLPHARMA

EDUKACJA EKOLOGICZNA DLA ŚRODOWISKA MEDYCZNEGO

POLPHARMA WYKORZYSTUJE NOWE TECHNOLOGIE, BY DOCIERAĆ DO LEKARZY I FARMACEUTÓW ZARÓWNO Z FIRMOWĄ OFERTĄ, JAK I WIEDZĄ O TYM, DLACZEGO WARTO I JAK DBAĆ O ŚRODOWISKO NATURALNE

Aż 12 bioróżnorodnych lasów na zawsze posadzonych przez osoby pracujące w Polpharmie, lekarki i lekarzy oraz osoby pracujące w aptekach to najbardziej materialny efekt akcji „Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat”. Projekt jest realizowany od 2020 roku.

Press

Celem działań jest edukacja lekarzy i farmaceutów w zakresie nowych technologii, w tym wizyt online, oraz propagowanie ochrony klimatu. Wirtualne wizyty są bezpieczną formą kontaktu, alternatywą dla wizyt na żywo, co okazało się bardzo przydatne w okresie pandemii koronawirusa. Przede wszystkim jednak redukują emisję CO2 związaną z dotarciem przedstawicieli firmy do i od apteki czy poradni oraz ograniczają zużycie materiałów drukowanych, które zastępowane są przez e-materiały promocyjne. Za każde spotkanie online przedstawicielki/przedstawiciela medycznego Polpharmy z farmaceutką lub farmaceutą albo lekarką/lekarzem trwające dłużej niż pięć minut sadzony jest 1 m kw. lasu. W ten sposób, we współpracy z Fundacją Las Na Zawsze, powstają różnorodne biologicznie drzewostany, które nie zostaną wycięte. Takie lasy, zróżnicowane gatunkowo i wiekowo (bo w sąsiedztwie już rosnących), są bardziej odporne na pożary, silne wiatry czy gradację owadów, co przyczynia się do zdrowia i dobrej kondycji przyrody.

Press

Elementem projektu jest specjalna, powszechnie dostępna strona Ekowizyta.pl, która umożliwia bezpośrednie połączenie się z przedstawicielem Polpharmy. Na stronie znajduje się zakładka pod nazwą Eko-Akademia o charakterze edukacyjnym. Znaleźć na niej można stale aktualizowane informacje i ciekawostki o środowisku naturalnym i jego wpływie na ludzkie zdrowie, a także porady, jak samemu pozytywnie wpływać na przyrodę i unikać wpływu negatywnego. Dla tych, którzy zdobędą wiedzę z zakresu ekologii, przygotowano konkurs. Z tej możliwości sprawdzenia się skorzystały do tej pory ponad 4 tys. osób, a w przesłanych nam opiniach użytkownicy witryny podkreślali jej walor edukacyjny. Ponadto zainteresowani przyrodą mogą umieścić na stronie Ekowizyta.pl wykonane przez siebie zdjęcia o tematyce ekologicznej.

Press

W ramach akcji „Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat” zorganizowano również konferencje naukowe Eko-Akademia Live i EPE Eko, których uczestnicy zostali zaproszeni do wspólnego sadzenia lasów.

EFEKT

PONAD 4 TYS. OSÓB wzięło udział w konkursach sprawdzających wiedzę o środowisku naturalnym, jego znaczeniu dla ludzkiego zdrowia i ekologicznych zachowaniach

Press

KONTAKT

Magdalena Rzeszotalska
szefowa działu komunikacji korporacyjnej i CSR/ESG
[email protected]

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.