Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2023

Ringier Axel Springer Polska

MARIUSZ WĄSIŃSKI chief sales officer

Mariusz Wąsiński
chief sales officer

Kontakt

ul. Domaniewska 49
02-672 Warszawa
tel. 22 778 66 00 
[email protected] 
Reklama.ringieraxelspringer.pl

Czynniki gospodarcze i trendy konsumenckie skłaniają klientów do zmiany strategii mediowej i wyboru najefektywniejszych rozwiązań. Obserwujemy zwiększającą się intensywność konsumpcji mediów w kanale mobilnym, wszystkie grupy konsumenckie spędzają coraz więcej czasu online, zwłaszcza na oglądaniu wideo. Nasze media dostosowują się do tych trendów, rozszerzając treści, wdrażając platformy wideo Onet Watch i audio Onet Audio; w ślad za tymi zmianami ewoluuje oferta reklamowa.

Od zeszłego roku konsekwentnie realizujemy strategię produktów reklamowych odpowiadających na potrzeby klientów: promocja ofert, budowanie świadomości marki, kształtowanie preferencji zakupowych, skłanianie do zakupu. Konsekwentnie wdrażamy produkty zoptymalizowane pod KPI klienckie (np. Traffic Booster), z powodzeniem stosujemy narzędzia machine learning (treści natywne), by podnosić efektywność reklam, rozwijamy ofertę wideo (Onet Play), oferujemy najbardziej zaawansowane na rynku sposoby targetowania semantycznego oraz bezpiecznej wymiany danych z klientami (Data Clean Room) gotowe na świat bez cookies. 

Rozwijamy portfolio produktów multiscreen, które najskuteczniej budują świadomość marki, w tym zoptymalizowane pod częstotliwość w określonych grupach odbiorców kampanie brand lift. Poszerzyliśmy wachlarz rozwiązań contentmarketingowych, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, którym zależy na budowaniu preferencji zakupowych. Realizujemy kampanie scenariuszowe skutecznie wspierające dół lejka sprzedażowego w ramach oferty Onet Perfo Easy skierowanej do branży e-commerce i platformy self-service Onet Mailingi. 

Badamy nie tylko efektywność mediową naszych rozwiązań reklamowych, ale także ich wpływ na kondycję marki. Obecnie jesteśmy wstanie doradzić, które produkty z naszej oferty w jakim kanale wspierają konkretny etap lejka zakupowego i zbadać w jakim stopniu.

MEDIA

Prasa: „Fakt” – liczba czytelników: 566 726, „Newsweek Polska” – liczba czytelników: 492 721, „Forbes” – liczba czytelników: 107 912 oraz inne tytuły o łącznym zasięgu 1 106 949 mln czytelników (PBC, I–XII 2022, CPW – czytelnictwo przeciętnego wydania)

Internet: Onet.pl – liczba realnych użytkowników (RU): 17,56 mln, Medonet.pl – RU: 11,8 mln, Businessinsider.pl – RU: 8,74 mln, Ofeminin.pl – RU: 6,02 mln, Noizz.pl – RU: 2,99 mln oraz ponad 20 serwisów internetowych o łącznym zasiegu 22,31 mln RU (Gemius/PBI, I 2023)

Eventy: m.in. Gala Mistrzów Sportu, Kongres Regionów, Diamenty magazynu „Forbes”, BrandMe CEO, CDO of the Year, Kongres Polskiego Kapitału, Kongres Firm Rodzinnych

Inne: ranking miesięcznika Forbes „100 najbogatszych Polaków”, ranking banków, Impact Academy – cykl konferencji i seminariów na temat digital marketingu, rozwiązania niestandardowe

NAGRODY

Biuro Reklamy Internetowej Roku 2022 „MMP”, brąz na Effie Awards 2022 w kategorii Medicines and Supplement dla programu wideo „Niezatrzymani, wyróżnienie na Konkursie Niezależnej Kreacji 2022 w kategorii Podcast szyty na miarę dla „The Originals” (klient: Pilsner Urquell), wyróżnienie na Golden Arrow 2022 dla programu „Pasja w podróży” (partner: Bridgestone), I miejsce na INMA Global Media Awards 2022 w kategorii Best idea to grow advertising sales dla programu „Onet Rano” oraz nominacje: w kategorii Most creative use of advertising formats dla kampanii Noizz #NieWstydźSię (klient: Browar Tenczynek), w kategorii Best new digital product dla formatu BigStory+, tytuł Platforma Podcastowa roku w 20. edycji konkursu „MMP” dla mediów elektronicznych

RASP jest członkiem IAB, IAA, INMA, Fundacji Digital Poland

HIT 2022

W ub.r. położyliśmy szczególny nacisk na to, aby nasze portfolio i jego konstrukcja wspierały naszych klientów w realizacji działań na każdym etapie lejka zakupowego. Wszystkie etapy ścieżki zakupowej użytkownika mają u nas odzwierciedlenie w liście produktów reklamowych. Postawiliśmy również na wzmocnienie dołu lejka sprzedażowego (konwersja), np. włączając do oferty nowe produkty Onet Perfo Easy.

W lipcu 2022 roku wystartowaliśmy z nową, płatną usługą Onet Premium, która zapewnia subskrybentom nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów i programów wideo od wyselekcjonowanych polskich i zagranicznych wydawców, takich jak m.in.: „Newsweek”, „Forbes”, „Forbes Women”, „Przegląd Sportowy”, „Politico” czy „Die Welt” oraz Auto-Swiat.pl. W pakiecie są dostępne również ekskluzywne materiały opracowane przez redakcje Onetu, dostęp do wydań PDF dzienników, tygodników i magazynów, do aplikacji Onet Audio oraz platformy Newsweek Learning English.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.