Zmiany kadrowe w marketingu i sprzedaży AMS

AMS wprowadza zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży (fot. materiał prasowy)
W związku z transformacją procesów sprzedażowych AMS od lipca wprowadzi zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży.
Zbigniew Kaczmarek obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. optymalizacji procesów sprzedaży. Jego głównym zadaniem będzie poprawa efektywności operacyjnej sprzedaży oraz spójności z pozostałymi obszarami pionu.
Kolejne nowe stanowisko - dyrektora sprzedaży i strategii - obejmie Tomasz Muraszko. Jego zadaniem będzie praca nad lepszym dopasowaniem oferty AMS do potrzeb klientów.
Katarzyna Sobolewska zostaje powołana na stanowisko pełnomocnika zarządu AMS ds. sprzedaży agencyjnej do końca br. Jej obowiązki w dziale klientów agencyjnych przejmuje Arkadiusz Gawlak.
Dotychczas Zbigniew Kaczmarek odpowiadał za obszar sprzedaży, Tomasz Muraszko za marketing operacyjny i strategię oferty, a Arkadiusz Gawlak za wsparcie sprzedaży i realizacje kampanii.
Piotr Nicke nadal odpowiada za planowanie i integrację oferty.
(MS, 12.06.2025)
