Nowy "Press": Dunikowska-Paź o prawdzie w TVP, Głuchowski, Suwart i mistrz Gosztyła
Na okładce Joanna Dunikowska-Paź z TVP. Sesja autorstwa Krzysztofa Opalińskiego
– Dobrze jest móc wrócić do mediów publicznych, by pokazać nieprzedstawianą tu przez osiem lat perspektywę – mówi nam Joanna Dunikowska-Paź, dziennikarka „19.30” w TVP, jedna z twarzy flagowego dziennika stacji. W nowym numerze "Press" także o metodzie Piotra Głuchowskiego, która skutkuje wątpliwej jakości tekstami, o Krzysztofie Suwarcie, którego wszyscy znowu szukają, choć wiadomo, kim był, oraz o sytuacji w RMF widzianej z różnych perspektyw. Szczególnie polecamy znakomitą rozmowę z aktorem Krzysztofem Gosztyłą.
***
W nowym numerze Sekcja specjalna: Studia produkcyjne – zestawienie czołowych producentów reklam w Polsce. A także Konkurs AD WO/MAN – najlepsi w reklamie, PR i marketingu zdaniem branży. Relacja z gali oraz wywiady ze zwycięzcami.
***
Nowy „Press” od początku maja do nabycia w salonach prasowych, online na e-sklep.press.pl oraz w App Store i Google Play
***
Na okładce najnowszego numeru "Press" Joanna Dunikowska-Paź z TVP (fot. Krzysztof Opaliński)
W najnowszym numerze magazynu "Press":
- Dobrze jest wrócić – rozmowa z Joanną Dunikowską-Paź z „19.30” w Jedynce TVP (kliknij tutaj)
- Kim jest Suwart – dziennikarze WP obrywają, bo ich wydawca nie wyjaśnił do końca afery sprzed czterech lat (kliknij tutaj)
- Bilans zamknięcia – jedni anonimowo twierdzą, że w RMF jest toksyczna atmosfera, inni pod nazwiskiem bronią stacji, a szefowie pozostałych mediów – jak zwykle – milczą (kliknij tutaj)
- Srebrny ekran i srebrniki – to nieprawda, że w mediach nie płaci się za komentarze. W dobrych się płaci. Ale za prawdziwe, a nie propagandowe (kliknij tutaj)
- „Słowem tworzy światy, maluje duszę, zaplata czas” – tak o mistrzu audiobooków Krzysztofie Gosztyle mówią jego słuchacze. Magdalena Piekarska docieka, jak zostać arcymistrzem słowa i czy to się opłaca (kliknij tutaj)
- Metoda Głuchowskiego – reporter „Dużego Formatu” rozgryzł motywacyjny program finansowy w „Gazecie Wyborczej” – zarabiał kokosy na zmanipulowanych tekstach i uczył tego innych (kliknij tutaj)
- World Press Photo 2024 – Galeria nagrodzonych zdjęć i wywiady z Johanną-Marią Fritz oraz Alejandrem Cegarrą (kliknij tutaj)
- Telewizja nawet dla diabła – Piotr Barełkowski jest w stanie stworzyć kanał telewizyjny, także dla narodowców (kliknij tutaj)
- Newsy z wyższej półki. Amerykański serwis Puck.news stawia na branżowe newsy i daje nadzieję (kliknij tutaj)
- Sztuczna felietonistka. Niemieckie media chętnie eksperymentują z AI. Zaliczają też poważne wpadki (kliknij tutaj)
- Literówka zmienia płeć. W wolnych mediach od literówek i korekty ważniejszy jest zysk (kliknij tutaj)
- Pat w P.A.T. Partia rządzi, czyli historia pokazuje, jak trudno jest robić rzetelną agencję rządową (kliknij tutaj)
- Panie artysto, tu podpisik – jak wielkie firmy wykupują prawa do utworów wielkich artystów (kliknij tutaj)
- Nalot Hindenburga – Polska firma odzieżowa LPP drastycznie przeceniona po tekście amerykańskiej wywiadowni, która publikuje niekorzystne informacje i na ich podstawie gra na giełdzie (kliknij tutaj)
- Reklamowy przednówek – czy i kiedy reklamami spółek skarbu państwa znów zacznie rządzić rynek (kliknij tutaj)
- Ten mecz się nie skończy – już dawno media tak nie krytykowały kapitana polskiej reprezentacji (kliknij tutaj)
***
Nowy „Press” od początku maja do nabycia w salonach prasowych, online na e-sklep.press.pl oraz w App Store i Google Play
Fot. Krzysztof Opaliński
Fot. Krzysztof Opaliński
(CP, 30.04.2024)