Wyborcza.pl prowadzi kampanię wizerunkową. "Mniej szumu, więcej faktów"
03.12.2025, 06:42
Kampania obejmuje internet, kina, outdoor oraz prasę (fot. materiały promocyjne)
Wyborcza.pl (Agora SA) rozpoczęła kampanią wizerunkową pod hasłem "Mniej szumu, więcej faktów".
Portal w kampanii podkreśla, że warto czerpać informacje z wiarygodnych źródeł.
Czytaj też: Założyciele "Gazety Wyborczej" poza Agorą-Holding. "Zmiana generacyjna"
Kampania obejmuje internet (YouTube, platformy Meta, serwisy VOD i portale informacyjne), kina, outdoor oraz prasę.
Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a zakup mediów realizuje dział marketingu "Gazety Wyborczej" we współpracy ze Spark Foundry.
Czytaj też: Przychody Kanału Zero z reklam na YouTubie w tym roku to już 10,85 mln zł
(MZD, 03.12.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










