Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

LPP

MODA NA MĄDRE POMAGANIE

DZIĘKI PROGRAMOWI „MODA NA LEPSZY START” MŁODZIEŻ Z POMORSKICH DOMÓW I PLACÓWEK DLA DZIECI MOŻE WYRÓWNYWAĆ SWOJE SZANSE I BUDOWAĆ PEWNOŚĆ SIEBIE PRZED STARTEM W DOROSŁOŚĆ

Pierwszy krok w kierunku samodzielnego życia nie jest łatwy, zwłaszcza dla podopiecznych domów dla dzieci oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych. Wielu z nich ze względu na trudne doświadczenia rodzinne pozbawionych jest szans na warunki rozwoju zbliżone do tych, jakie mają ich rówieśnicy. Fundacja LPP podjęła skierowane do nich działania w ramach projektu „Moda na lepszy start”. Oferując wsparcie uwzględniające potrzeby młodych ludzi, dąży do wyrównania ich szans, budowania poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz ułatwienia im stawiania pierwszych kroków w dorosłe, samodzielne życie.

„Moda na lepszy start” to autorski program Fundacji LPP wypracowany w formie konsultacji z organizacjami prowadzącymi domy dla dzieci na Pomorzu, które są najlepiej zorientowane w potrzebach podopiecznych wchodzących w dorosłość. W ramach pierwszej pilotażowej edycji projektu, realizowanej od września 2021 do stycznia 2022 roku, opieką otoczono 240 młodych osób z 17 domów dla dzieci. Byli to podopieczni Gdańskiej Fundacji Innowacji Społecznej, Fundacji Rodzinny Gdańsk oraz Fundacji dla Rodziny „Ogniska Nadziei”. Fundacja LPP przekazała tym organizacjom środki na sfinansowanie ponad 3 tys. godzin zajęć i terapii w obszarze zdrowia, edukacji i rozwoju pasji, w tym na zajęcia korekcyjne, terapie psychologiczne i pedagogiczne, profesjonalną pomoc zdrowotną. Beneficjentom zaoferowano też dodatkowe zajęcia kompensujące braki edukacyjne, np. z języka angielskiego i matematyki, oraz umożliwiające rozwój talentów wychowanków. Były wśród nich m.in. kursy cukiernicze, kulinarne, florystyczne, informatyczne, zajęcia z malarstwa i rysunku, kursy taneczne i aktorskie, a także sportowe, m.in. szermierka, rugby, piłka nożna, judo, karate, jazda konna, zajęcia na siłowni. Ponadto młodzi ludzie mogli uczestniczyć w treningu umiejętności społecznych, kursie prawa jazdy oraz nauce pływania.

Press

Uczestnictwo w tych zajęciach korzystnie wpłynęło na samopoczucie i pewność siebie osób będących pod opieką placówek wychowawczych. Osiągnięte rezultaty potwierdziły, jak ważne jest zaoferowanie dzieciom przestrzeni do rozwoju ich pasji i spełniania marzeń. Program stał się także źródłem cennej wiedzy dla opiekunów, którym wypracowane wnioski ułatwiły dopasowanie odpowiednich działań wychowawczych do każdego z podopiecznych. Efektem jest nie tylko zapewnienie niezbędnego wsparcia, ale także zwiększenie świadomości, jak szerokie jest spektrum potrzeb młodych ludzi i jak wiele szczęścia można im dać, oferując właściwą pomoc i szansę na rozwój.

Press

Pozytywny odzew na program „Moda na lepszy start” zarówno ze strony fundacji, jak i ich podopiecznych przyczynił się do podjęcia decyzji o kontynuacji programu oraz o podwojeniu budżetu na ten cel w 2022 roku do 500 tys. zł.

Program jest kolejnym przedsięwzięciem Fundacji LPP, która od lat pomaga osobom w trudnej sytuacji życiowej i współpracuje z regionalnymi organizacjami działającymi w jej otoczeniu. „Moda na lepszy start” wpisuje się w jej statutowy cel, jakim jest wdrażanie trwałej zmiany m.in. poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i uświadomienie młodym ludziom, że osiągnięcie sukcesu w życiu wymaga chęci i zaangażowania.

Press

KONTAKT

Sławomir Ronkowski
dyrektor komunikacji wewnętrznej i CSR
[email protected]

EFEKT

3 TYS. GODZIN ZAJĘĆ z zakresu ochrony zdrowia, edukacji i rozwoju pasji zaoferowano w ramach projektu 240 podopiecznym 17 domów dla dzieci z Pomorza

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.