AMS
SOLIDARNI Z UKRAINĄ
AMS TO NIE TYLKO BIZNES, O CZYM ŚWIADCZĄ OD LAT REALIZOWANE PROJEKTY CSR. POMAGANIE JEST WPISANE W DNA AMS. BYŁO WIĘC NATURALNE, ŻE ORGANIZACJA WŁĄCZYŁA SIĘ OD PIERWSZYCH DNI W POMOC UCHODŹCOM Z UKRAINY
Od dawna AMS stawia na prostą, choć nie zawsze oczywistą dewizę: róbmy to, na czym znamy się najlepiej. Pomagajmy, sięgając po własne doświadczenia, zasoby i kompetencje; dzielmy się nimi z potrzebującymi. Takie podejście, co udowadnia wieloletnia praktyka, znakomicie się sprawdza.
Dlatego też na pomoc Ukraińcom AMS oddał to, co ma najlepszego do zaoferowania — systemy nośników cyfrowych i analogowych wraz z własnym know-how. Jest to również spójne z myśleniem lidera rynku o OOH — outdoor to idealne narzędzie do komunikacji społecznej. To nie tylko reklama, co zresztą znakomicie oddają cyfrowe systemy nośników, jak digital citylighty na przystankach miejskich czy indoorowe ekrany w centrach handlowych. Emitują one nie tylko reklamy, lecz również wartościowy kontent — pożyteczne informacje, treści rozrywkowe i praktyczną wiedzę. Tak było też w przypadku pomocy uchodźcom z Ukrainy. W Cityinfo — którego logo zyskało w tym czasie błękitno-żółte barwy — powstającym we współpracy z redakcją Wyborcza.pl, pojawił się poświęcony Ukrainie dział. Na citylighty i digital citylighty trafiły ponadto kreacje przygotowane przez AMS — dwujęzyczne plakaty będące wyrazem solidarności z walczącym o niepodległość sąsiadem. Natomiast w sąsiedztwie Dworca Zachodniego, który stał się kluczowym miejscem przemieszczania się uchodźców przyjeżdżających do Warszawy, AMS przygotował na citylightach plakaty w języku ukraińskim, których centralną część stanowił QR kod. Kierował on wprost na stronę Wyborcza.pl/pomagam informującą o formach pomocy i miejscach, w których można ją uzyskać.
Z kolei w Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich, we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej, AMS umieścił prace graficzne artystów z całego świata, które tematyką dotykały rosyjskiej agresji na Ukrainę. STGU do akcji zaangażowało zaprzyjaźnione instytucje z Ukrainy. Wkrótce 30 prac trafiło również na citylighty i cyfrowe nośniki AMS w największych miastach. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, nie tylko w Polsce. Jednocześnie pracownicy AMS podjęli się we własnym gronie zbiórki najbardziej potrzebnych produktów spożywczych — łącznie pozyskano 176 kg darów, które trafiły w ręce uchodźców na warszawskich dworcach. Już na początku wojny AMS przygotował specjalną ofertę dla organizacji pomocowych, z której skorzystały m.in. Polska Misja Medyczna i Polska Akcja Humanitarna. Wiele inicjatyw skupionych na wyrażeniu solidarności z Ukrainą oraz pomocy ogarniętemu wojną krajowi i uchodźcom zyskało patronat AMS. Dotyczy to takich akcji jak: SOS Ukraina (PAH), PomagamUkrainie.gov.pl, wystawa plakatów antywojennych ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie czy też działania pomocowe samorządów (m.in. Wrocławia i Krakowa).
Lider rynku OOH w Polsce włączał się również do akcji organizowanych szerzej, np. przez branżę. W ramach inicjatywy OOHlife.org zamanifestował swoją solidarność z najechanym przez Rosję sąsiadem, emitując na nośnikach cyfrowych plakat „Warszawa solidarna z Ukrainą” oraz rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie na cyfrowych nośnikach Out-of-Home.
Szeroka i różnorodna pomoc Ukraińcom wpisuje się w społeczne zaangażowanie AMS praktykowane od lat i wynikające ze strategicznego podejścia organizacji do pomagania i wspierania innych. Bo liczy się nie tylko biznes.
KONTAKT
Grażyna Gołębiowska
dyrektor marketingu
tel. 502 722 805
[email protected]
EFEKT
PONAD 100 RÓŻNYCH KOMUNIKATÓW REKLAMOWYCH i plansz kontentowych na rzecz Ukrainy prezentowane w przestrzeni miejskiej na nośnikach AMS
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter