Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

BASF

ŁAMANIE UTARTYCH SCHEMATÓW

BASF PRZEKONUJE KOBIETY, BY NIE REZYGNOWAŁY Z ZAWODOWYCH MARZEŃ I CELÓW, NIE TYLKO W BRANŻY CHEMICZNEJ

Jesienią br. BASF zorganizuje już trzecią edycję kampanii „Chemia jest kobietą”. To nowy projekt firmy, który ma być zachętą dla wszystkich kobiet, zarówno tych z dużym doświadczeniem, jak i tych, które dopiero zaczynają studia czy ścieżkę kariery, by podejmowały odważne decyzje zawodowe, bazując na tym, co je interesuje. Nawet jeżeli przez jakiś czas oznacza to pracę w środowisku zdominowanym przez jedną płeć. W ramach kampanii chcemy popularyzować wizerunki kobiet łamiących schematy i mogących być inspiracją dla innych osób, które w obawie przed nieznanym rezygnują ze spełniania swoich zawodowych marzeń i celów. To pomaga obalać szkodliwe mity, związane m.in. z mniejszą gotowością kobiet do zmian i adaptacji do nowych warunków.

Press

W pierwszej edycji kampanii, zrealizowanej wiosną 2021 roku, zaprezentowaliśmy bohaterki pracujące na stanowiskach uznawanych za typowo męskie. Druga odsłona przeprowadzona jesienią ub.r. z kolei ukazywała kobiety, które dążąc do osiągnięcia sukcesu zawodowego, zdecydowały się podjąć kroki zmieniające o 180 stopni zarówno ich życie, jak i życie ich bliskich. Wykazując się ogromną determinacją, przyjęły propozycję pracy poza krajem, w którym mieszkały dotychczas. Dzięki kampanii świat chemii i biznesu mógł zobaczyć sylwetki kobiet, które wnoszą swój wkład do sektora stereotypowo kojarzonego z mężczyznami. Podczas obu edycji kampanii zrealizowaliśmy 12 nagrań wideo prezentujących postaci 12 naszych bohaterek oraz ich pracę w typowo męskim środowisku. Ukazał się także cykl artykułów o nich w „Forbes Women Polska” oraz wielu portalach internetowych.

Press

Ponadto we współpracy z firmą Kantar przygotowaliśmy raport o kobietach w branży chemicznej. Został on właśnie opublikowany.

Na jesień br. planujemy odsłonę kampanii „Chemia jest kobietą”, do której chcemy zaprosić nasze klientki.

Partnerami działań, których organizatorem jest BASF, są magazyn i portal „Chemia i Biznes”, portal Wnp.pl (1. i 2. edycja), a także Global Compact Network Poland, „Forbes Women Polska”, UNGC i Karta Różnorodności kordynowana przez FOB (wszystkie edycje).

Press

Różnorodność jest wartością wpisaną w globalną strategię firmy BASF. Do 2030 roku chce ona zwiększyć odsetek kobiet na stanowiskach kierowniczych do 30 proc. na całym świecie. Na koniec 2019 roku kobiety zajmowały 23 proc. stanowisk menedżerskich w firmie (21,7 proc. rok wcześniej). W BASF Polska cele globalne zostały już osiągnięte. Odsetek kobiet na stanowiskach menedżerskich wynosi 38 proc. (dane ze stycznia 2021 roku).

Press

KONTAKT

Katarzyna Kowalewska
specjalistka ds. CSR i media relations
tel. 723 430 304
katarzyna.kowalewska@partners.basf.com

EFEKT

PONAD 6 TYS. RAZY ODTWORZONO 12 FILMÓW prezentujących 12 kobiet osiągających sukcesy zawodowe w BASF

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.