Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

 

07-08/2014

Press

Spis treści:

Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Wprost paradoks

Ujawnienie podsłuchów uderza w dziennikarzy. Dlaczego przy poprzednich aferach z nagraniami nie zastanawiano się komu służą?

Zmęczony dziennikarstwem

Artysta, więzień, dziennikarz, restaurator – nie ma roli, której nie grałby Piotr Najsztub

Po obu stronach frontu

We wschodniej Ukrainie, gdzie wojska ukraińskie walczą z separatystami, korespondenci zachodnich mediów nie mają łatwo. Do chaosu informacyjnego i niebezpieczeństwa w rejonie walk dochodzi jeszcze niechęć wobec dziennikarzy. Zwłaszcza tych z Polski. O swojej pracy piszą: Arleta Bojke (TVP), Piotr Andrusieczko („Gazeta Wyborcza”), Kuba Kamiński (Polska Agencja Prasowa), Paweł Buszko (Informacyjna Agencja Radiowa).

Zbiórka od czytelników

Crowdfunding zdobywa w Niemczech coraz większą popularność. Z finansowania przez społeczność korzystają również dziennikarze

Autokreator

Jestem jak kołek rozporowy. Im bardziej się we mnie bije, tym bardziej się umacniam – mówi Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”

Polskie non-fiction za granicą

Pod względem liczby tłumaczeń wśród żyjących polskich autorów non-fiction bezapelacyjnie wygrywa Hanna Krall, ale reporterzy młodszego pokolenia podbijają już zagraniczne rynki

Utopia Johna de Mola

„Utopia” – nowy ekstremalny reality show autorstwa Johna de Mola – to jeden z tegorocznych sukcesów na rynku telewizyjnym

Teksty bez żargonu

Jak ratować pogłębione, eksperckie dziennikarstwo? Redaktorzy serwisu The Conversation znaleźli pomysł: przekazać pałeczkę akademikom

Dziennikarze nie gęsi

Technika w mediach idzie naprzód, ale umiejętności językowe dziennikarzy cofają się. Jednak nie do tyłu

Kac nic niewart

Redakcje zwalczały Korwina, ośmieszały, prowadziły polowanie z nagonką – tyle z tego wynikło, że nieco szurnięty emeryt przeskakuje głosami młodych próg wyborczy wbrew mediom – pisze w felietonie Jan Wróbel.

Wciąż szumią drzewa

Z Elisabeth Åsbrink, laureatką Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Press

Szorty pierwszej damy

Moda to dziś już nie tylko ciuchy – to dziedzina kultury i sztuki. Dlatego zasługuje w mediach na poważne traktowanie

Dziennikarzu, bądź obywatelem

Choć polscy urzędnicy wciąż bronią dostępu do informacji publicznych, można już o nie skutecznie zabiegać – oto dowody

Historia odkrywcy

John S. Hendricks, twórca Discovery Channel, odchodzi na emeryturę. Jego imperium ma się dobrze jak nigdy

Zaczarowany ołówek

Bardzo rzadko z kina wychodzę, bo myślę: film fatalny, ale może zakończenie będzie znakomite – z Jerzym Płażewskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz

Ich pierwszy raz

O starcie w zawodzie dziennikarza piszą: Wojciech Staszewski („Newsweek Polska”), Jacek Kowalczyk („Puls Biznesu”), Krzysztof Adam Kowalczyk („Rzeczpospolita”), Jakub Korus („Newsweek Polska”)

Mały e-czytelnik

Wydawcy pism dla dzieci wprowadzają rozwiązania przenoszące młodych czytelników na inne platformy komunikacyjne

Darmowo i z jakością

Gdzie i na jakich warunkach można znaleźć ofertę bezpłatnych zdjęć i grafik

W drodze do gwiazd

Dobry menedżer gwiazdy musi być jednocześnie adwokatem diabła i aniołem stróżem

Ograniczeniem jest wyobraźnia

Mikołaje na torze wyścigów konnych, modelki pod sklepieniami kościoła, biegacze na płycie lotniska – ciekawą imprezę można zorganizować dziś wszędzie. No, prawie wszędzie

We własne piersi

Przedstawiciele firm reklamowych punktują słabości branży

Bez ekościemy

Gniazda dla bocianów, torby szyte z banerów reklamowych, owoce za odpady – działania PR wokół akcji ekologicznych są coraz ciekawsze

Press

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.