Wydanie: PRESS 07-08/2014
Szorty pierwszej damy
Moda to dziś już nie tylko ciuchy – to dziedzina kultury i sztuki. Dlatego zasługuje w mediach na poważne traktowanie
W 2002 roku odchodziłam z „Wysokich Obcasów” „Gazety Wyborczej”, gdzie przez dwa lata prowadziłam dział mody. Helena Łuczywo, wtedy zastępca redaktora naczelnego „Gazety”, wezwała mnie do siebie. – Joasiu, co możemy zrobić, żeby cię zatrzymać? – zapytała. – Chciałabym redagować w wydaniu głównym „Gazety” stronę o stylu życia, taką, jaką mają zagraniczne dzienniki – odpowiedziałam. – A, to nie ma szans. Nie stać nas na to. To olbrzymie koszty papieru – stwierdziła wtedy Łuczywo.
Od tamtej rozmowy minęły lata. Na rynku mediów wszystko się zmieniło. Ale dziś widzę, że Helena Łuczywo miała rację. Nieomylny instynkt rynku jej nie zawiódł. Komu potrzebna jest dzisiaj strona o modzie w ogólnopolskiej gazecie?
Joanna Bojańczyk
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter