09/2014

Press

Spis treści:

Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Korespondent za 5 euro

De Correspondent to nie tylko medialny rekord świata w crowdfundingu, lecz przede wszystkim ambitne dziennikarstwo w Internecie.

Ranking: Kryminał, sensacja, thriller

Kto z dziennikarzy jest najlepszym autorem kryminałów?

Cały Gutek

Roman Gutek nie chce, aby ludzie oglądali filmy na ekranach laptopów, tabletów czy komórek ani nawet w telewizji. Tylko w kinie.

Pomoc w dwa kliki

Serwis Hostwriter ma szansę stać się prawdziwą międzynarodową społecznością współpracujących dziennikarzy.

Technotriki

Podpowiadamy, jak zabezpieczać tajemnice dziennikarskie w e-mailach, komputerach i rozmowach telefonicznych, by nie szarpać się potem z ABW o laptop.

Pycha redaktora

Pora przestać udawać, że nasz zawód cieszy się zaufaniem społecznym, a my spełniamy ważną w demokracji funkcję.

Raport - 7 grzechów głównych

Po dwóch miesiącach od wybuchu największej afery podsłuchowej wiemy już jedno: straciły na niej media, wzajemnie się oskarżając – a zyskali politycy, których interesów media postanowiły strzec.

Press

Interpretacja zasad

„Afera podsłuchowa – wnioski dziennikarskie” – do debaty zaprosiliśmy Jarosława Gugałę (Polsat), Pawła Lisickiego („Tygodnik do Rzeczy”), Michała Majewskiego („Wprost”) i Jacka Żakowskiego („Polityka”).

Inny kraj, inne media

Żałoba narodowa w Holandii była wyzwaniem dla holenderskich mediów – unikających egzaltacji i grania na emocjach.

Instrukcja obsługi newsa

Amerykański Internet przeżywa boom na explanatory journalism – ma to być antidotum na zalew informacji coraz trudniejszych do ogarnięcia.

Konfesjonał

Jak być researcherem w programie telewizyjnym i nie zwariować.

Czego pragną kobiety

Właściciele mediów modyfikują starą prawdę, że aby utrzymać kobietę, trzeba dać jej to, czego potrzebuje. Dziś muszą umieć generować jej potrzeby.

Łatwe sposoby na trudne rozmowy

Poznaj sztuczki negocjacyjne twoich klientów i wygrywaj w walce o największe budżety.

Niewidzialny tatuaż

Żeby telewizyjne spoty trafiały do odpowiedniego widza, francuska telewizja wprowadza watermarking – technologię obserwującą telewizyjne zachowania użytkowników smartfonów i tabletów.

Press

Rozważna i romantyczna

Łącząc funkcje dyrektor zarządzającej i kreatywnej agencji Lowe Warsaw, Kinga Grzelewska jest symbolem odpowiedzi na potrzeby klientów.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.