Wydanie: PRESS 09/2014
Czego pragną kobiety
Właściciele mediów modyfikują starą prawdę, że aby utrzymać kobietę, trzeba dać jej to, czego potrzebuje. Dziś muszą umieć generować jej potrzeby.
Najwięcej kliknięć spośród treści adresowanych do kobiet na stronie głównej Interii miały w lipcu br. m.in. materiały o brytyjskiej modelce Katie Piper, która kilka lat temu została oblana kwasem siarkowym, a dziś pomaga ofiarom poparzeń i stalkingu, oraz wywiad z zakonnicą Clarą Sanchez, która opowiedziała o procederze sprzedaży noworodków w Hiszpanii.
– Trzeba zaciekawić użytkowniczkę w takim stopniu, żeby kliknęła w materiał. A każdy materiał musi mieć coś z filmu Hitchcocka: najpierw trzęsienie ziemi, potem napięcie już tylko rośnie – tak dyrektor serwisów magazynowych Interii Agnieszka Łopatowska obrazuje wyzwania, jakie stają dziś przed twórcami serwisów dla kobiet. Są one wymagającymi odbiorcami mediów: zmienią witrynę albo kanał, jeśli w ciągu kilku sekund oferta ich nie zaciekawi. A ciekawi coraz bardziej ta, która da więcej wiedzy, w tym wiedzy o sobie samej. Dlatego wśród internetowych serwisów dla kobiet maleje zainteresowanie tymi o modzie, magii, z horoskopami czy o gotowaniu, a rośnie witrynami o zdrowym stylu życia, wychowaniu dzieci, tematyce rodzinnej.
Anna Małuch
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter