Wydanie: PRESS 09/2014
Rozważna i romantyczna
Łącząc funkcje dyrektor zarządzającej i kreatywnej agencji Lowe Warsaw, Kinga Grzelewska jest symbolem odpowiedzi na potrzeby klientów.
Spotkanie kreacji w agencji D’Arcy.
Jest rok 1995, firma słynie ze znanych i nagradzanych kampanii reklamowych. Trwa burza mózgów – największy klient Era (obecnie T-Mobile) jest niezadowolony z pracy agencji nad jego marką Tak Tak, trzeba coś zrobić. Nikt nie pójdzie do domu, dopóki nie powstanie pomysł, który można przedstawić klientowi.
W pokoju, obok kreatywnych, jest też stażystka, która do agencji trafiła dzień wcześniej, by się przyglądać i uczyć. 23-letniej kobiety nie onieśmiela obecność kreatywnych sław – tak jak one zgłasza swoje pomysły. Ostatecznie to jej skrypt zostaje skierowany do realizacji, na jego podstawie powstał spot z aktorem Rafałem Maćkowiakiem – pomysł sięgnięcia po młodego, wówczas już znanego aktora wydawał się wszystkim ożywczy.
– Ja mam intuicję, a po Kindze od razu było widać, że podejdzie do tematu poważnie – wyjaśnia Przemysław Bogdanowicz, były szef kreacji agencji D’Arcy, obecnie właściciel agencji 2012 Agency.
– Dla mnie to była lekcja na całe życie – mówi dziś Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca i kreatywna agencji Lowe Warsaw. – Dlatego stosuję zasadę, że dobre pomysły może mieć każdy, niezależnie od wieku i stanowiska.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter