Wydanie: PRESS 5-6/2025
AD WO/MAN 2024

JEDNYM GŁOSEM
LENA STRYJEWSKA, BEATA SZCZEŚNIAK, ZOFIA BUGAJNA-KASDEPKE, JUSTYNA GÓRNIAK ORAZ SZYMON DZIEWIĘCKI ZOSTALI TEGOROCZNYMI LAUREATAMI KONKURSU AD WO/MAN. TYTUŁ AD MARKETERA ROKU 2024 UZYSKAŁ DUET ANNA BARABASZ-SAWIŃSKA I JACEK BIELARZ. PO RAZ PIERWSZY W HISTORII KONKURSU WYBIERANO ZWYCIĘZCĘ W KATEGORII DYREKTOR/KA KOMUNIKACJI. ZOSTAŁ NIM ARKADIUSZ MIERZWA
Trzynasta gala konkursu AD WO/MAN Roku okazała się nie tylko okazją do uhonorowania wybitnych profesjonalistek i profesjonalistów branży marketingowej, ale też manifestem nowoczesnego podejścia do komunikacji – opartego na wartościach, empatii i wpływie społecznym. – Dziś profesjonalizm to nie tylko skuteczność, ale też uczciwość, empatia i odpowiedzialność społeczna. Dziś siłą nie jest głośny slogan, ale autentyczny przekaz. Dziś komunikacja nie powinna budować wyłącznie marki, powinna budować zaufanie – mówiła, otwierając wydarzenie, Weronika Mirowska, dyrektorka wydawnicza magazynu „Press”. Dodała: – Ten konkurs i ta gala to nie tylko rywalizacja. To przypomnienie, że nasza praca ma naprawdę wpływ. Że reklama może zmieniać nie tylko wybory konsumenckie, ale i społeczne postawy.
Do tych wartości odniosła się również przedstawicielka mecenasa konkursu Dorota Żurkowska – group senior vice president revenue w TVN Warner Bros. Discovery. – Dla nas, dla TVN Media, wiodącej grupy mediowej, to jest ogromny zaszczyt i duma, że możemy uczestniczyć w takim wydarzeniu, które – mam wrażenie – rzeczywiście jest sednem naszej branży. Gdzie łączymy i pokazujemy wszystko to, co jest najważniejsze dla przełomowych rozwiązań, wspaniałych kampanii, dla środowiska, dla wartości, o których wspomniała Weronika, a które w dzisiejszym świecie są szczególnie ważne – powiedziała.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
