Wydanie: PRESS 05-06/2021
AD WO/MAN 2020
BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH AGENCJE REKLAMOWE, AGENCJE MEDIOWE, STUDIA PRODUKCYJNE, AD MARKETER ROKU ORAZ PO RAZ PIERWSZY AGENCJE PUBLIC RELATIONS
CZAS SILNYCH PRZYWÓDCÓW
MARCIN GAWORSKI (CEO & PARTNER 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT), EWA GÓRALSKA (MANAGING DIRECTOR MULLENLOWE MEDIAHUB), HANNA WAŚKO (CEO BIG PICTURE) I KACPER SAWICKI (ZAŁOŻYCIEL I PARTNER ZARZĄDZAJĄCY PAPAYA FILMS) – TO ZDOBYWCY TYTUŁU AD WO/MAN ROKU 2020. AD MARKETEREM ROKU 2020 ZOSTAŁ DARIUSZ MACIOŁEK (CMO BANKU BNP PARIBAS)
Mchał Kazimierczak, partner i dyrektor strategiczny Heart & Brain, zauważył, że wszyscy tegoroczni laureaci mają pewien wspólny mianownik – to lokalni przedsiębiorcy, robiący coś na własny rachunek, z pożytkiem dla całego środowiska. – Czasy, kiedy ton temu rynkowi nadawali przedstawiciele zagranicznych korporacji, już minął, i tegoroczny konkurs AD WO/MAN jest tego doskonałym dowodem. Zwycięzcy pokazali, że nie trzeba mieć wsparcia sieci i zagranicznego kapitału, by robić coś wyjątkowego. Nawet nagroda dla AD Marketera z zagranicznego banku, jedynego w tym roku przedstawiciela korporacji wśród zwycięzców, jest za stricte lokalne inicjatywy – mówi Kazimierczak.
Jako najlepszy przykład na potwierdzenie tej tezy Kazimierczak wskazał zwycięstwo Marcina Gaworskiego w kategorii Agencje reklamowe. – To człowiek, który bardzo wiele osiągnął, ani na chwilę nie idąc na kompromisy – mówi Kazimierczak. – Jego kręgosłup moralny nie jest giętki, a on zawsze staje po dobrej stronie mocy, co w tej branży nie jest oczywiste. Niesłychanie konsekwentnie walczy o przestrzeganie standardów i pokazuje, że nie przeszkadza mu to odnieść sukcesu biznesowego.
Zwycięzca w kategorii Agencje reklamowe przez całą branżę został przyjęty z akceptacją. – Nie odczułem zaskoczenia, nie wiem, czy byłaby lepsza osoba na to miejsce. Jeśli chodzi o agencje reklamowe, nie ma o czym dyskutować – mówi o tym wyborze Michał Cieciak, business development manager w agencji Ancymony. – 180heartbeats + Jung v. Matt w ubiegłym roku działała naprawdę prężnie, a jej CEO jest rozpoznawalną postacią w branży, z bardzo pozytywnym wizerunkiem etycznego biznesmena – podsumowuje Cieciak.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter