Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2021

Nie streaming, ale mała telewizja

Lockdown uświadomił organizatorom imprez – oraz nierzadko też agencjom – że event online to znacznie więcej niż streaming

Historyczny moment, zapamiętam go na zawsze. Puste studio, bez widowni, bez partnerów, bez nominowanych, bez zwycięzców… tylko prowadzący i organizator. Wszystko 100 procent w digitalu. Zdalnie połączyliśmy się z laureatami, którzy osiągnęli sukces w biznesie marketingowym – tak o pierwszej organizowanej wyłącznie online dużej gali w pandemii opowiada Agnieszka Chaber-Tomczak, new business director Digital Knowledge Village.

To tę firmę „Press” wybrał do realizacji eventu wręczenia nagród w konkursie AD WO/MAN Roku 2019. Był 2 kwietnia 2020 roku, od ogłoszenia lockdownu minęły zaledwie dwa tygodnie.

– Pracowaliśmy w sporym stresie – opowiada Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza „Press”, a przez lata współpracująca przy produkcji gal Grand Press, Grand Press Photo oraz Grand Video Awards. – Nie było wcale oczywiste, że gala odbędzie się w zaplanowanym czasie. W tych pierwszych dniach wiosennego lockdownu poczucie niepewności było ogromne. Ludzie siedzieli zamknięci w domach, ograniczając wyjścia do sklepu po artykuły pierwszej potrzeby, a jeśli musieli dojeżdżać do pracy – unikali korzystania z transportu publicznego. Nie mieliśmy nawet pewności, że naszemu małemu zespołowi uda się dotrzeć do hali Digital Knowledge Village przy ulicy Puławskiej. Obawialiśmy się wtedy nawet, że prowadzący lub ktoś z obsługi technicznej może zostać zatrzymany przez drogówkę. Doradzano nam przesunięcie gali na inny termin, co w tamtym czasie robili wszyscy organizatorzy eventów. My założyliśmy, jak się okazało słusznie, że te odłożone imprezy też zostaną zorganizowane online albo wcale – opowiada Weronika Mirowska.

AD WO/MAN Roku 2019 odbył się w terminie i z udziałem laureatów, sponsorów oraz członków jury – tyle tylko, że każdy z nich przemawiał z ekranu. Galę w internecie obejrzało 6 tys. osób.

Widzowie mogli zobaczyć zarówno wzruszonych laureatów, jak i podsumowanie roku w reklamie, przygotowane przez Agatę Małkowską-Szozdę z „Press” we współpracy z Coloroffon Film.

Miesiąc później w formule online odbyła się kolejna gala „Press”, tym razem nagradzająca najlepsze fotografie prasowe. Ten event powstał w studiu M-Sound Multimedia. – Organizując Grand Press Photo, wiedzieliśmy już, z czym musimy się zmierzyć. Wyzwaniem było zarówno zorganizowanie trzydniowych obrad jury, które zdalnie wybierało najlepsze zdjęcia spośród 5,3 tysiąca nadesłanych prac, jak i łączenia na żywo z kilkudziesięcioma laureatami, sponsorami i jurorami – podkreśla Mirowska. Transmisja prowadzona była na portalu Onet, a także w mediach własnych „Press” (Facebook, Press.pl) i miała rekordowy zasięg – ok. 420 tys. osób.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.