Wydanie: PRESS 02/2004
Wypłynęli z sieci
Agencja Red 8 Communications Group to pomysł na niesieciową agencję złożoną z dawnych ludzi z sieci.
Choć wywodzą się z agencji sieciowych, to jako zasadę działania swojej firmy przyjęli: nigdy nie upodobnić się do agencji sieciowej. Założyciele Red 8 Communications Group jeszcze przed startem obiecali sobie, że nigdy nie zatrudnią więcej niż 25 osób. Pomysł na niesieciową agencję złożoną z ludzi z sieciowym doświadczeniem podobno wypalił. Firma przynosi zyski, obsługuje kilka uznanych marek, a jej pracownik – miłośnik marki Porsche – wkrótce odbierze swoje auto z salonu (w 2003 roku sprzedano w Polsce nieco ponad 100 takich aut).
Tomasz Jastrzębowski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter