Wydanie: PRESS 02/2004

Wypłynęli z sieci

Agencja Red 8 Communications Group to pomysł na niesieciową agencję złożoną z dawnych ludzi z sieci.

Choć wywodzą się z agencji sieciowych, to jako zasadę działania swojej firmy przyjęli: nigdy nie upodobnić się do agencji sieciowej. Założyciele Red 8 Communications Group jeszcze przed startem obiecali sobie, że nigdy nie zatrudnią więcej niż 25 osób. Pomysł na niesieciową agencję złożoną z ludzi z sieciowym doświadczeniem podobno wypalił. Firma przynosi zyski, obsługuje kilka uznanych marek, a jej pracownik – miłośnik marki Porsche – wkrótce odbierze swoje auto z salonu (w 2003 roku sprzedano w Polsce nieco ponad 100 takich aut).

Tomasz Jastrzębowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.