Wydanie: PRESS 02/2004

Donosiciele informacji

Wspieranie działań podejmowanych przez czytelników na rzecz zmian w społeczności nie jest niczym nowym. Najbardziej znane przykłady dziennikarstwa obywatelskiego w Polsce to akcje „Gazety Wyborczej” – zakończona już „Rodzić po ludzku” i trwająca „Szkoła z klasą”. Istotą obu akcji było lub jest propagowanie zmian na lepsze: poprawa sytuacji kobiet rodzących w polskich szpitalach oraz nauczania dzieci w szkołach.

Marek Gędek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.