Wydanie: PRESS 02/2004
Wszyscy na pokładzie
Amerykańskie media zadbały o komfort pracy reporterów obsługujących kampanię wyborczą.
Mimo że do wyborów w Stanach Zjednoczonych pozostało jeszcze kilka miesięcy, wszystkie amerykańskie media są już gotowe do obsługi wydarzeń decydującej nocy.
Wszyscy na pokładzie” – to hasło telewizji ABC News, która do obsługi wyborów przygotowała trzy autobusy wyposażone w najnowocześniejsze cuda elektroniki. – Te ruchome studia dadzą reporterom więcej swobody – mówi Lisa Finkel, szefowa ds. mediów w ABC. Telewizja wyruszyła w trasę z dwoma innymi mediami. – Pozwoliło to obniżyć koszty i rozszerzyć naszą widownię – dodaje Finkel. Wspólnikami są internetowy magazyn „Weekly Reader” nastawiony głównie na tematy edukacyjne (jego szefowie twierdzą, że ma 10 mln czytelników w 60 tys. szkół podstawowych) i TV Channel One, docierająca do ponad 8 mln uczniów i studentów w 12 tys. szkół.
Agnieszka Pukniel
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter