Wydanie: PRESS 02/2004

Wszyscy na pokładzie

Amerykańskie media zadbały o komfort pracy reporterów obsługujących kampanię wyborczą.

Mimo że do wyborów w Stanach Zjednoczonych pozostało jeszcze kilka miesięcy, wszystkie amerykańskie media są już gotowe do obsługi wydarzeń decydującej nocy.

Wszyscy na pokładzie” – to hasło telewizji ABC News, która do obsługi wyborów przygotowała trzy autobusy wyposażone w najnowocześniejsze cuda elektroniki. – Te ruchome studia dadzą reporterom więcej swobody – mówi Lisa Finkel, szefowa ds. mediów w ABC. Telewizja wyruszyła w trasę z dwoma innymi mediami. – Pozwoliło to obniżyć koszty i rozszerzyć naszą widownię – dodaje Finkel. Wspólnikami są internetowy magazyn „Weekly Reader” nastawiony głównie na tematy edukacyjne (jego szefowie twierdzą, że ma 10 mln czytelników w 60 tys. szkół podstawowych) i TV Channel One, docierająca do ponad 8 mln uczniów i studentów w 12 tys. szkół.

Agnieszka Pukniel

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.