Wydanie: PRESS 11-12/2017
Dzielenie włosa na osiem
Wydawnictwo Elamed jest przykładem, jak można prowadzić biznes, stale zagospodarowując nowe nisze rynkowe
W gabinecie Elżbiety i Roberta Cholewów wisi plansza z harmonogramem wydawniczym wszystkich specjalistycznych pism Elamed Media Group. Niebieskie znaczniki to tytuły związane z medycyną i zdrowiem, czerwone są tytuły o tematyce przemysłowej. Najgęściej jest na początku roku. Wtedy do magazynu wydawnictwa przy alei Roździeńskiego, głównej arterii Katowic, niemal codziennie przyjeżdżają pachnące świeżym drukiem nakłady miesięczników, dwumiesięczników i kwartalników. A stąd trafiają do gabinetów lekarzy, dentystów, ortodontów, weterynarzy, ratowników medycznych, strażaków, budowniczych dróg i mostów, dyrektorów kopalń, cukierników i piekarzy. – Dzielenie włosa na czworo nam nie wystarcza, dzielimy go więc na osiem, a jak trzeba to i na szesnaście – opowiada Robert Cholewa.
Grzegorz Kopacz
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter