Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 11-12/2017

Najlepsze WWW bieganiu

Ranking serwisów dla biegaczy

Jako że w Polsce entuzjastów biegania przybywa z każdym rokiem, biegający dziennikarze sprawdzili na prośbę „Press”, jaki poziom prezentują serwisy przeznaczone zarówno dla osób uprawiających ten sport wyczynowo, jak i traktujących tę formę aktywności jako hobby.

Do oceny wytypowaliśmy 22 witryny, które dotyczą tej tematyki i oferują coś więcej niż zestawienia wyników biegów, rankingi, fora czy oferty wyłącznie sprzedażowe. Nie uwzględniliśmy także blogów o bieganiu. Wybrane witryny albo na bieżąco informują o wydarzeniach biegowych i relacjonują je, albo specjalizują się w poradach, często o wąskim zakresie tematycznym. Choć więc nieznacznie się różnią, główny cel – informowanie i propagowanie biegania – mają wspólny. Pod tym kątem, z uwzględnieniem różnych celów, oceniało je jury. W każdym kryterium jurorzy przyznawali od 0 do 10 punktów.

Kryteria oceny

I/ Aktualność – czy serwis jest aktualizowany, często wzbogacany, czy zamieszcza bieżące informacje, czy ma np. aktualne kalendarium wydarzeń

II/ Wartość merytoryczna – czy informacje są wyczerpujące, wzbogacają wiedzę odbiorcy, czy są zadowalająco zilustrowane, podane w sposób fachowy

III/ Użyteczność – czy serwis jest przydatny dla odbiorcy, w jakim stopniu realizuje założenia, dla których powstał

IV/ Funkcjonalność – czy struktura serwisu i nawigacja są przejrzyste i uporządkowane

V/ Wartość dodana – czy są elementy wyróżniające serwis (np. blogi, fora, rozbudowane relacje foto/wideo itp.), atrakcyjne dla użytkownika

Jury

Marta Kuligowska, TVN 24
Grzegorz Kopacz, freelancer
Anna Pawłowska-Pojawa, PMPG
Piotr Kraśko, TVN BiS
Kamil Dąbrowa, Meloradio
Maciej Kurzajewski, TVP Sport

Dorota Boruszkowska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.