Wydanie: PRESS 05-06/2017
Kuszący genius loci
Organizatorzy eventów podnoszą atrakcyjność wydarzenia, zapraszając do miejsc modnych i zaprojektowanych z rozmachem
Justin, We Love You!” – taki gigantyczny napis pojawił się na półkilometrowym ekranie LED, gdy na swój koncert w Tauron Arenie Kraków przybył Justin Bieber, bożyszcze nastolatek. Halę sportowo-widowiskową wypełniło 19 tys. fanów, którzy przyjechali na jego występ w stolicy Małopolski w listopadzie ub.r. Show został zrealizowany przy użyciu skomplikowanych systemów wind, trampolin i wyrzutni. Dzięki nim artysta wznosił się nad publicznością i znikał w nieoczekiwanych momentach. Oprawę gwarantowało 47 rodzajów efektów pirotechnicznych i laserowych. – Tauron Arena Kraków to obiekt, który jako największy w Polsce ma potencjał do zorganizowania takiej imprezy – podkreśla Małgorzata Marcińska, prezes zarządu Agencji Rozwoju Miasta (zarządca Areny). Sprzyjają temu zarówno wielkość obiektu – mieści w sumie 22 tys. osób – jak i jego możliwości techniczne. Jest bardzo dobrze oceniany przez uczestników wydarzeń. Robi także wrażenie na artystach. – Gwiazdy chwalą się na portalach społecznościowych swoimi występami tutaj, publikują zdjęcia Krakowa i Tauron Areny Kraków – mówi Małgorzata Marcińska. Przypomina, że kiedy członkowie zespołu Scorpions zobaczyli ogromny napis „Welcome Home” na półkilometrowym ekranie LED, stwierdzili, że nikt nigdy ich tak nie powitał.
Agnieszka Roszek
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter