Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2017

Ambasador Polski

Cezary Gmyz korespondentem TVP został we wrześniu ub.r., a już w styczniu br. „Tip Berlin” umieścił go w rankingu stu najbardziej żenujących mieszkańców stolicy Niemiec

Pierwszy materiał. W kadrze odwrócony tyłem reporter. Zza kadru dobiega sceniczny szept: „Czarek! Czarosław!”. Upomniany reporter odwraca się do kamery i wyjmuje z ust papierosa. „Palę, znaczy stoję, w centrum Dublina… Berlina” – wita się z widzami i relacjonuje reakcję niemieckiej publiczności na film „Jak rozpętałem II wojnę światową”. „Antypolskie salwy (…) wybuchały co chwilę jak trotyl” – mówi. „Raczono się piwem, sam to widziałem i też nie odmówiłem. Dla TVP Nitro, Intro… Info – Czarosław Gzyms” – kończy reporter językiem serialu „Allo, allo”.

Drugi materiał. W kadr wchodzi reporter, potyka się, ale jakoś łapie równowagę i podsuwa mikrofon strażakowi stojącemu za biało-czerwoną taśmą. Wykonuje te akrobacje z papierosem w ustach.

Pierwsze wideo pochodzi z satyrycznego cyklu „Korespondent wyjaśnia” publikowanego na YouTube przez berliński Club der Polnischen Versager (Klub Polskich Nieudaczników). W rolę Czarosława Gzymsa wcielił się Adam Gusowski – dziennikarz radia Cosmo (WDR) i współzałożyciel Klubu. Parodiuje to, jak korespondent Telewizji Polskiej Cezary Gmyz komentował zorganizowaną przez Klub premierę „Smoleńska” w Berlinie.

Drugie wideo to autentyczne nagranie z TVP Info pokazujące, jak berliński korespondent Telewizji Polskiej w grudniu ub.r. relacjonował na żywo zamach na jarmarku świątecznym w Berlinie, gdy skradziona ciężarówka na polskich numerach wjechała w stoisko, zabijając kilkanaście osób. A raczej: próbował relacjonować.

Elżbieta Rutkowska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.