Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2017

Jak odgrzać zimny temat

Umiejętne ponowne wykorzystanie tekstów to potężna broń w rękach wydawców o bogatych archiwach

Z pewnością większość z nas słyszała o tym, że nie należy jeść czarnych końcówek bananów. Wersji tej historii jest kilka – mają w nich być jaja pająków, robaki, pierwotniaki, pasożyty, a nawet jad węży. Zdaniem wydawców portali odpowiedź na to, czy rzeczywiście tak jest, jest kluczową informacją, jakiej szukają polscy internauci. – Od dwunastu lat pracuję przy zarządzaniu stronami internetowymi i ten temat pojawia się regularnie. Jeść czy nie jeść? Odcinać, nie odcinać? – mówi Michał Bagiński, szef zespołu wydawców strony głównej w Interii, wcześniej związany z Wirtualną Polską.

W samym Onecie odpowiedź na to pytanie można było znaleźć: w artykułach opublikowanych w listopadzie 2012 roku i dokładnie dwa lata później oraz na filmach, które na portalu pojawiły się: we wrześniu 2014 roku, w lutym 2015 roku i na YouTube w czerwcu 2015 roku.

Pięć różnych materiałów w ciągu trzech lat na tak błahy temat? W rzeczywistości był to jeden film i jeden tekst odgrzebane i udostępnione użytkownikom. Zmienia się ich miejsce w serwisie, czasami lead, czasem pojedyncze wypowiedzi lub czołówka materiału wideo, ale znakomita część treści pozostaje bez zmian, a mimo to generuje stale nowy ruch na portalu.

Jakub Mejer

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.