Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2017

Szklany sufit

„Dziennik Gazeta Prawna” jest udanym połączeniem newsów branżowych i opiniotwórczego dziennikarstwa. To odrębna jakość na rynku

Fraza: „Nie wiem, czy pani wie, ale to ja wykończyłem caracale” – zapewni „Dziennikowi Gazecie Prawnej” miejsce w czołówce cytowań mediów w kwietniu. Za to zdanie, wypowiedziane w rozmowie z Magdaleną Rigamonti, Wacław Berczyński zapłacił dymisją ze stanowiska przewodniczącego podkomisji badającej katastrofę w Smoleńsku. Materiałem „DGP” media grały przez tydzień – ani te z prawa, ani te z lewa nie kwestionowały wiarygodności źródła.

– „Dziennik Gazetę Prawną” traktuję jak profesjonalnie robiony dziennik branżowy. Jego neutralność nie daje żadnych podstaw, by gdzieś na marginesie podawać w wątpliwość jego informacje dotyczące polityki – mówi Robert Kantereit, dziennikarz Trójki i gospodarz poranków w TVN 24.

– Widać, że ten dziennik chce zachować wielobarwność. Szuka niezależności, sięgając po tak różnych autorów, jak Magdalena Rigamonti, Robert Mazurek, Grzegorz Osiecki czy Rafał Woś – ocenia Konrad Piasecki z RMF FM. – Podobnie jak liberalno-konserwatywna „Rzeczpospolita” nie daje się zaszufladkować po żadnej stronie polsko-polskiego sporu politycznego, ale w przeciwieństwie do niej nie określa się światopoglądowo – dodaje.

Jeden z redaktorów, który niedawno dołączył do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej”: – Najpierw na kolegium usłyszałem krytykę planu ministra rozwoju Mateusza Morawieckiego. Myślę sobie: „Oho, to już wiem, gdzie jestem”. Ale następnego dnia redaktorzy wychwalali jakiś jego pomysł. Wtedy zgłupiałem.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.