Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2017

Szklany sufit

„Dziennik Gazeta Prawna” jest udanym połączeniem newsów branżowych i opiniotwórczego dziennikarstwa. To odrębna jakość na rynku

Fraza: „Nie wiem, czy pani wie, ale to ja wykończyłem caracale” – zapewni „Dziennikowi Gazecie Prawnej” miejsce w czołówce cytowań mediów w kwietniu. Za to zdanie, wypowiedziane w rozmowie z Magdaleną Rigamonti, Wacław Berczyński zapłacił dymisją ze stanowiska przewodniczącego podkomisji badającej katastrofę w Smoleńsku. Materiałem „DGP” media grały przez tydzień – ani te z prawa, ani te z lewa nie kwestionowały wiarygodności źródła.

– „Dziennik Gazetę Prawną” traktuję jak profesjonalnie robiony dziennik branżowy. Jego neutralność nie daje żadnych podstaw, by gdzieś na marginesie podawać w wątpliwość jego informacje dotyczące polityki – mówi Robert Kantereit, dziennikarz Trójki i gospodarz poranków w TVN 24.

– Widać, że ten dziennik chce zachować wielobarwność. Szuka niezależności, sięgając po tak różnych autorów, jak Magdalena Rigamonti, Robert Mazurek, Grzegorz Osiecki czy Rafał Woś – ocenia Konrad Piasecki z RMF FM. – Podobnie jak liberalno-konserwatywna „Rzeczpospolita” nie daje się zaszufladkować po żadnej stronie polsko-polskiego sporu politycznego, ale w przeciwieństwie do niej nie określa się światopoglądowo – dodaje.

Jeden z redaktorów, który niedawno dołączył do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej”: – Najpierw na kolegium usłyszałem krytykę planu ministra rozwoju Mateusza Morawieckiego. Myślę sobie: „Oho, to już wiem, gdzie jestem”. Ale następnego dnia redaktorzy wychwalali jakiś jego pomysł. Wtedy zgłupiałem.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.