Wydanie: PRESS 10/2016
W pętli offline – online
Za łączeniem działań offline i online w organizacji eventów przemawia dziś wiele – przede wszystkim zwiększenie zasięgu wydarzenia.
Rozwój rynku organizacji imprez wyraźnie wskazuje, że w grze o klienta coraz bardziej liczą się realizacje dodatkowo angażujące uczestników eventu – nie wystarczy już tylko obecność ludzi na imprezie, trzeba ich też złapać w sieci. Klienci oczekują więc dziś od branży eventowej, by wykorzystywała fotobudki, livestreaming, współpracę z blogerami, Snapchata, Instagram, Facebooka z tagowaniem, komentowaniem, hashtagami itd.
– Uczestnik eventu musi być cały czas online i dzielić się swoimi emocjami ze znajomymi – potwierdza Bogdan Wąsiel, dyrektor kreatywny agencji Jet Events. – Poprzez takie działania event nabiera drugiego życia: w świecie online – dodaje Anna Gogacz, general manager agencji Allegro.
Agnieszka Roszek
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter