Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05/2016

Jedna piąta płaci

- Mamy stu wydawców i każdy z nich wynajmuje jednego programistę do stworzenia paywalla. Czy nie lepiej za te same pieniądze zwrócić się do nas i mieć paywall stworzony przez stu programistów, który jest sto razy lepszy? - mówi Marten Blankesteijn, jeden z założycieli Blendle, Łukaszowi Koterbie.

Kiedy Blendle wejdzie do Polski?

Nasz przedstawiciel był wprawdzie w Polsce na wstępnych rozmowach, ale ponieważ niedawno ruszyliśmy z wersją serwisu w Stanach Zjednoczonych, uważamy, że lepiej skupić się na kilku krajach i robić to dobrze, niż szybko wchodzić na bardzo wiele rynków.

Poza tym ostatnio stworzyliśmy dla stron internetowych i wydawców technikę płacenia za teksty, dzięki której cały paywall danej strony działa na zasadzie Blendle i można płacić za konkretne artykuły albo zaprenumerować całą stronę. Rozmawiamy już z wydawcami z państw, w których jeszcze nie jesteśmy obecni, zainteresowanymi tym rozwiązaniem. To może zainteresować także wydawców w Polsce.

Chodzi o tak zwany przycisk Blendle?

Tak. Skorzystać z niego może każdy wydawca. Jeśli chciałby część treści schować za paywallem, ale nie chce wydawać grubych pieniędzy na stworzenie własnego systemu, może do nas zadzwonić i trzy dni później będzie miał na swojej stronie nasz paywall.

Podział przychodów na zasadzie: 30 procent dla Blendle, 70 procent dla wydawcy stosujecie także w tym rozwiązaniu?

Tak. Jedynie w przypadku prenumerat sprzedawanych za pośrednictwem Blendle model podziału wpływów jest inny: im więcej prenumerat sprzedamy za pośrednictwem Blendle, tym niższa jest nasza marża.

Łukasz Koterba

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.