Wydanie: PRESS 05/2012
Sport dźwignią handlu
Z powodu zbliżających się Euro 2012 i igrzysk olimpijskich zapanował szał na reklamowanie się w kontekście sportu
Podczas Euro 2012 nie będzie można używać nazwy PGE Arena Gdańsk, mimo że Polska Grupa Energetyczna PGE jest sponsorem tytularnym tego stadionu. W dodatku to na nim odbył się generalny sprawdzian przed Euro 2012: 6 września ub.r. zmierzyły się reprezentacje Polski i Niemiec. – Test wypadł doskonale. Pełne trybuny, wspaniała atmosfera, trudno sobie wyobrazić, by tak dobrze przyjęta przez kibiców nazwa z logo naszej firmy opuściła ich serca – mówi Dorota Idzi, zastępca dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej PGE. Jej firma nie ma umowy z UEFA, nie jest oficjalnym sponsorem, więc logo musi zniknąć.
Tomasz Wiaderek, JF, NSM
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter