Wydanie: PRESS 07/2010
3D po polsku
Chociaż biblioteka programów trójwymiarowych nie jest jeszcze zbyt obszerna, nadawcy już przekonują rynek do nowej technologii
W sklepie Saturn w warszawskim centrum handlowym Arkadia tylko trzy modele telewizorów umożliwiają odbiór telewizji w technologii trójwymiarowej. Sprzedawcy przyznają, że choć klienci pytają o telewizory 3D, tych, którzy je kupują, jest niewielu. Barierą jest z pewnością wysoka cena – 8–10 tys. zł, ale też niewielka liczba produkcji trójwymiarowych i brak kanałów telewizyjnych, które chciałyby je emitować. Mimo to nadawcy i operatorzy kablowo-satelitarni starają się przekonywać widzów do nowej technologii. Zwłaszcza że jest wymarzona dla kanałów filmowych i sportowych.
Maciej Kozielski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter