Wydanie: PRESS 07/2010

3D po polsku

Chociaż biblioteka programów trójwymiarowych nie jest jeszcze zbyt obszerna, nadawcy już przekonują rynek do nowej technologii

W  sklepie Saturn w warszawskim centrum handlowym Arkadia tylko trzy modele telewizorów umożliwiają odbiór telewizji w technologii trójwymiarowej. Sprzedawcy przyznają, że choć klienci pytają o telewizory 3D, tych, którzy je kupują, jest niewielu. Barierą jest z pewnością wysoka cena – 8–10 tys. zł, ale też niewielka liczba produkcji trójwymiarowych i brak kanałów telewizyjnych, które chciałyby je emitować. Mimo to nadawcy i operatorzy kablowo-satelitarni starają się przekonywać widzów do nowej technologii. Zwłaszcza że jest wymarzona dla kanałów filmowych i sportowych.

Maciej Kozielski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.