Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W "Press": Czuchnowski o granicach, Kammel trochę miękki, atomowy Polsat i niewesoły Romek

„Press” od początku stycznia do nabycia w salonach prasowych lub online na e-sklep.press.pl. Na okładce Wojciech Czuchnowski z "Gazety Wyborczej", Dziennikarz Roku 2022 (Fot. Rafał Masłow)

"Innej takiej gazety nie ma" - tak zatytułowana jest rozmowa z Wojciechem Czuchnowskim z "Gazety Wyborczej" opublikowana w najnowszym numerze magazynu „Press”. - Z daleka widziałem ogromne sterty pakietów Sasina. Brałem pod uwagę, że ktoś mnie zatrzyma. Robiłem więc zdjęcia, żeby mieć coś w chmurze, gdy mi zabiorą telefon. Rozerwałem folię, potem karton i wyjąłem jedno z tych pudeł. Porobiłem zdjęcia, wziąłem pudło z pakietami pod pachę i udało mi się wyjść. Dopiero gdy dojechałem do hotelu, zrozumiałem, że mi się udało - mówi Wojciech Czuchnowski w rozmowie z Andrzejem Skworzem.

***

W nowym numerze „Press” także "Panorama Reklamy 2023" – najlepsi na rynku, 57 agencji reklamowych oraz 25 mediowych (więcej tutaj). A także sekcja specjalna „Cyberbezpieczeństwo” (więcej tutaj).

***
„Press” od początku stycznia do nabycia w salonach prasowych lub online na e-sklep.press.pl

***

W najnowszym numerze magazynu "Press":

  • "Innej takiej gazety nie ma" - rozmowa z Wojciechem Czuchnowskim (kliknij tutaj)
  • Jak wyłączano TVPiS. Dobre chęci i chaos zdominowały przejęcie mediów publicznych (kliknij tutaj)
  • Hołdy dla Hołowni. Media tak go kochają, że zapomniały, jak nim kiedyś gardziły (kliknij tutaj)
  • Przechył. Temat wojny Hamasu z Izraelem został w Polsce zdominowany przez narrację izraelską (kliknij tutaj)
  • Niewesoły Romek. Roman Giertych po wygranych wyborach musi wymyślić siebie na nowo (kliknij tutaj)
  • Komentariat, nie proletariat. Czym jest komentariat i dlaczego każdy rozumie go inaczej (kliknij tutaj)
  • Atomowy Polsat. 16 mld zł długu nie powstrzymuje Zygmunta Solorza przed spełnieniem największego marzenia – budowy własnej elektrowni atomowej (kliknij tutaj)
  • Profesjonalista, tylko trochę miękki. Tomasz Kammel potrzebuje telewizji jak powietrza. Nieważne jakiej, ani nieważne, przez kogo rządzonej (kliknij tutaj)
  • Kamykami w dinozaury. Rozmowa z anonimowym informatykiem, który analizował propagandę TVP (kliknij tutaj)
  • Popularniejszy od Muska. Fabrizio Romano to najbardziej znany na świecie dziennikarz sportowy, specjalista od klubowych transferów (kliknij tutaj)
  • Spóźniony Jeff. Założyciel Amazona nie chce wciąż dopłacać do „Washington Post”. Zwalnia ludzi, a ci się buntują (kliknij tutaj)
  • Posłańcy dobra. W dziennikarskim świecie nadambitnych egoistów są wyjątki. W tym zawodzie można pomagać (kliknij tutaj)
  • Odjazdowe życie. Bracia Collins zarabiają dziś dzięki swojej rozpoznawalności (kliknij tutaj)
  • Trole nie są lege artis. Serwis prawny, który jest antyukraińską propagandą, choć na pierwszy rzut oka wygląda inaczej (kliknij tutaj)
  • Wypełnić lukę. YouTube – świetne miejsce dla prawdziwych dziennikarzy. Przekonują o tym przykłady z Niemiec (kliknij tutaj)
  • Superświęto. Podczas finału SuperBowl królują najdroższe reklamy (kliknij tutaj)
  • Szklana pułapka. Francuzi nie poddają się kasandrycznym przepowiedniom o schyłku srebrnego ekranu (kliknij tutaj)
  • Zator w płatnościach. Skoro w subskrypcjach jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle (kliknij tutaj)
  • Ostatni legalny. Janusz Daszczyński stracił prezesurę TVP za PiS, potem wygrał w sądzie (kliknij tutaj)
  • Prasowa magnateria. Bogaci, wpływowi i eleganccy – uosobienie czaru i szpetoty II RP. Wśród nich jeden wyjątek (kliknij tutaj)
  • Wideorywalizacja. W 2024 roku o polskich widzów powalczy Max - kolejna platforma streamingowa (kliknij tutaj)
  • Sztuka wizerunku. Firmy wiedzą, że emocje towarzyszące przeżyciom artystycznym są silne i przekładają się na pozytywne postrzeganie marki (kliknij tutaj)
  • Moje apki - ujawnia Martyna Matuszewska, business data & adTech owner w Gazeta.pl
  • Ranking "Czytam, słucham, oglądam" Daniela Długosza, redaktora naczelnego „Nowej Gazety Trzebnickiej”
Press

(fot. Rafał Masłow)

Press

(fot. Rafał Masłow)

(CP, 04.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.