Wydanie: PRESS 01-02/2024
Sztuka wizerunku
Firmy wiedzą, że emocje towarzyszące przeżyciom artystycznym są silne i przekładają się potem na pozytywne postrzeganie marki
Koncert rozpoczął się o godzinie 19.00. Aleksandra Świgut, jedna z najbardziej obiecujących polskich pianistek, ubrana w elegancką długą suknię, zasiadła przy fortepianie, łącząc precyzję wykonania z głęboką interpretacją muzyczną. Zagrała z niezwykłą wrażliwością i dojrzałością utwory Edvarda Griega i Fryderyka Chopina. Koncert, który odbył się 13 grudnia ub.r. we wnętrzach Filharmonii Narodowej, był symbolicznym potwierdzeniem współpracy artystki z VeloBankiem w ramach programu VeloTalent.
Program, którego pilotażowa edycja została uruchomiona w sierpniu ub.r., ma na celu wsparcie i promocję wyjątkowych osobowości w dziedzinach kultury, nauki i sportu, oferując im nie tylko pomoc finansową, lecz również wsparcie w kreowaniu marki osobistej i zarządzaniu finansami.
– Głęboko wierzę i wielokrotnie już to widziałam, że muzyka klasyczna ma bardzo szerokie spektrum działania. Miliony widzów śledzą zmagania uczestników konkursu chopinowskiego czy noworoczne koncerty z Wiednia, co pokazuje, jak ważna jest dostępność wydarzenia, umiejętna promocja, dotarcie do publiczności – tłumaczy Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Bank w ramach współpracy z Aleksandrą Świgut wydał także jej płytę.
– VeloTalent to długoterminowy program skupiający się na wszechstronnym wsparciu i promocji wyjątkowo uzdolnionych osób. Dla mnie to jedno z tych działań, które daje korzyści w modelu 360 stopni, dla klientów, pracowników i społeczeństwa. Adresujemy emocje, marzenia, opowiadamy piękną historię konkretnej osoby i w ten sposób angażujemy naszych klientów – mówi Katarzyna Meissner.
Piotr Zieliński
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter