Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2024

Sztuka wizerunku

Firmy wiedzą, że emocje towarzyszące przeżyciom artystycznym są silne i przekładają się potem na pozytywne postrzeganie marki

Koncert rozpoczął się o godzinie 19.00. Aleksandra Świgut, jedna z najbardziej obiecujących polskich pianistek, ubrana w elegancką długą suknię, zasiadła przy fortepianie, łącząc precyzję wykonania z głęboką interpretacją muzyczną. Zagrała z niezwykłą wrażliwością i dojrzałością utwory Edvarda Griega i Fryderyka Chopina. Koncert, który odbył się 13 grudnia ub.r. we wnętrzach Filharmonii Narodowej, był symbolicznym potwierdzeniem współpracy artystki z VeloBankiem w ramach programu VeloTalent.

Program, którego pilotażowa edycja została uruchomiona w sierpniu ub.r., ma na celu wsparcie i promocję wyjątkowych osobowości w dziedzinach kultury, nauki i sportu, oferując im nie tylko pomoc finansową, lecz również wsparcie w kreowaniu marki osobistej i zarządzaniu finansami.

– Głęboko wierzę i wielokrotnie już to widziałam, że muzyka klasyczna ma bardzo szerokie spektrum działania. Miliony widzów śledzą zmagania uczestników konkursu chopinowskiego czy noworoczne koncerty z Wiednia, co pokazuje, jak ważna jest dostępność wydarzenia, umiejętna promocja, dotarcie do publiczności – tłumaczy Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Bank w ramach współpracy z Aleksandrą Świgut wydał także jej płytę.

– VeloTalent to długoterminowy program skupiający się na wszechstronnym wsparciu i promocji wyjątkowo uzdolnionych osób. Dla mnie to jedno z tych działań, które daje korzyści w modelu 360 stopni, dla klientów, pracowników i społeczeństwa. Adresujemy emocje, marzenia, opowiadamy piękną historię konkretnej osoby i w ten sposób angażujemy naszych klientów – mówi Katarzyna Meissner.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.