Wydanie: PRESS 01-02/2024
Odjazdowe życie
![](/images/contents/photo_79777_1704277916_big.jpg)
Bracia Collins na szerokie wody wypłynęli dzięki pokazywaniu widzom TVN Turbo, jak przerabiają auta. Dziś zarabiają pieniądze, korzystając ze swojej rozpoznawalności
We wtorkowy wieczór włączam TTV, naziemny kanał z grupy TVN Warner Bros. Discovery. Na ekranie dwóch dobrze ubranych mężczyzn przed czterdziestką. Swoim klientom wypożyczają luksusowe auta. Akcja toczy się w Miami, ale też w Dubaju. Część scen nagrywano w Polsce. Mówią do widzów prostym językiem, nie unikają wulgaryzmów, ale też kłótni prowadzonych między sobą.
„Widzę, że jest naprawdę bardzo dużo gości, jedzenie jest na najwyższym poziomie, wiadomo, przecież jesteśmy u braci Collins, k...” – mówi uśmiechnięty od ucha do ucha Rafał Collins, zachwalający widzom swoją restaurację.
Z ekranu do widzów uśmiechają się m.in. prezenterka Klaudia El Dursi, były premier Kazimierz Marcinkiewicz, papież Franciszek i aktor Al Pacino.
Po pięciu odcinkach można już ostrożnie ocenić, że program jest sukcesem stacji – miał średnio 196 tys. widzów, a jego wyniki były wyższe od średniej kanału (według Nielsen Media).
Zanim jednak kilka lat temu bracia Collins związali się z TVN i zaczęli brylować na jego antenach, prowadzili zupełnie inne życie. Mieli też inne nazwisko.
Michał Niedbalski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
![Press logo](/images/press_logo_red.png)