Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Warsaw Production Team

WARSAW PRODUCTION TEAM (od lewej): Sławek Richert, Sara Wawrzczyk, Michał Zamencki, Weronika Modras-Kęczkowska, Franek Kostrzewa, Paulina Maga, Justyna Ziemkiewicz, Maja Gaczyńska, Bogna Kowalczyk, Radek Topolski

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa
[email protected]
www.warsawproduction.com
www.superclusterglobal.com

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Sławomir Richert – dyrektor zarządzający, creative producent, partner
Michał Zamencki – head of production, partner

ROK POWSTANIA: 2015 – rejestracja

2017 – otwarcie biura
2022 – Supercluster Global Collective

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 11

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 44 – dni reklamowe, 29 – pozostałe

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 36 reklamowe, 15 pozostałe

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

KTR, MIXX, Grand Video Awards

ZASOBY WŁASNE

Studio montażowe (in house)

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

W ramach kolektywu Supercluster Global reprezentujemy 75 reżyserów z 18 krajów.

ZAUFALI NAM

• Netflix • Visa • Red Bull • Adidas • BAT • Feeders • Saatchi & Saatchi • Gong • Brand New Galaxy • VMLY&R

PREZENTACJA FIRMY

Warsaw Production Team jest częścią międzynarodowego kolektywu domów produkcyjnych pod nazwą Supercluster Global Collective. Tym samym od 2023 roku WP.TEAM ma partnerów w 18 krajach na 6 kontynentach, oferując klientom nieograniczone możliwości w dostępie do lokacji, reżyserów i olbrzymiego doświadczenia produkcyjnego. Supercluster Global to partnerstwo z innymi firmami produkcyjnymi o podobnych wartościach i celach, które działają na tym samym poziomie rzemiosła i wspólnie tworzą zupełnie nową, kompleksową ofertę produkcyjną. Warsaw Production Team specjalizuje się w realizacji spotów reklamowych, branded content, filmów i seriali dokumentalnych, teledysków oraz sesji zdjęciowych. 6 lat temu, jako jeden z pierwszych w Polsce, dom produkcyjny Warsaw Production rozpoczął działalność, tworząc komercyjny kontent wideo na platformę Facebook, dziś oferuje pełne spektrum produkcji filmowej, wykraczające poza standardową reklamę.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• „W stronę Słońca” – film dokumentalny dofinansowany przez PISF (w trakcie zdjęć)
• Care.Org – stała współpraca z najstarszą organizacją humanitarną w zakresie tworzenia filmów fundraisingowych
• Fundacja Święty Mikołaj dla Seniora – stała współpraca w zakresie tworzenia spotów fundraisingowych

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „FIX LEE JAK FIXLY, OD USŁUG”
KLIENT: FIXLY
AGENCJA: FEEDERS AGENCY

Press

W ramach kampanii powierzonej nam do produkcji Agencja Feeders stworzyła nowego brand hero: Pana Fix Lee. Sporym wyzwaniem był casting na bohatera, który był przygotowywany na wyłączną, długofalową współpracę. A na planie: zjeżdżalnia ze schodów, zjazd po poręczy z kaskaderami, centrum zarządzania naszego superbohatera, efekty specjalne i to wszystko w dwóch lokacjach w ciągu jednego dnia zdjęciowego.

W ramach produkcji stworzyliśmy spoty: 30, 15 oraz 6 sek., a także sesję zdjęciową do kampanii OOH i digitalu. Za reżyserię spotu odpowiadał duet Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski, za zdjęcia Kamil Płocki, a wymagającą scenografię zrealizowała Zuza Słomińska.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.