OMD Poland zaangażowało Roberta Korzeniowskiego do promocji swojej marki
13.06.2025, 07:21

OMD Poland robi "Krok więcej" w kampanii z udziałem Roberta Korzeniowskiego (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa OMD Poland zaangażowała czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie Roberta Korzeniowskiego do kampanii, w której promuje swoją markę pod hasłem "O krok więcej".
"W OMD nie chodzimy na skróty. W nastawionym na szybki efekt świecie nie boimy się zrobić »kroku więcej«, bo wierzymy, że czasem ten jeden krok może przesądzić o sukcesie" - czytamy w mediach społecznościowych OMD.
Przy projekcie pracowały agencje: Tears of Joy Agency, MassiveMusic, AMS Smart OOH, STRÖER Polska, Braughman Group Media Poland.
W lutym br. sieć OMD Worldwide wprowadziła nowe pozycjonowanie, a także odświeżyła identyfikację wizualną.
(MS, 13.06.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
