Digital Network za 131,5 mln zł przejmuje Braughman Group Media Outdoor
Negocjacje były prowadzone od połowy września (fot. materiały prasowe)
Digital Network SA podpisała 31 października umowę nabycia 100 proc. udziałów Braughman Group Media Outdoor za 131,5 mln zł.
90 proc. udziałów Digital Network odkupi od IT Fashion Polska Properties za 119,3 mln zł, a pozostałe 10 proc. od prezesa spółki Sławomira Pawluka za 12,2 mln zł.
Czytaj też: Polskie agencje z sześcioma nominacjami w Effie Europe
Płatność dla większościowego sprzedającego zostanie uiszczona w czterech transzach: 32,8 mln zł do 4 dni, 46,50 mln zł do 60 dni, 30 mln zł przez kompensatę i objęcie akcji serii G (w cenie 91,76 zł z 3-letnim lock-upem) oraz 10 mln zł do 30 kwietnia 2026 roku.
Dodatkowo spółka zapłaci warunkowe 10 mln zł w 3 rocznych ratach, uzależnione od dalszego zaangażowania Sławomira Pawluka. Zapłata dla udziałowca mniejszościowego nastąpi do czterech dni.
Digital Network ujawniła też opóźnioną informację poufną – negocjacje rozpoczęto 17 września. Jak wyjaśnia spółka, wiadomości tej nie podano wcześniej, ponieważ groziłoby to nieuzasadnionymi zmianami cen akcji.
Czytaj też: Paweł Lipiec dołączył do Instytutu Przemysłów Kreatywnych
BGM Outdoor działa w segmencie OOH i DOOH, zarządza siecią wielkoformatowych ekranów. W okresie od stycznia do końca sierpnia 2025 roku osiągnęła 76,61 mln zł przychodów i 19,29 mln zł zysku na poziomie EBIT.
Digital Network poprzez spółkę zależną Screen Network zarządza siecią 20 tys. ekranów reklamowych LED i LCD.
Czytaj też: Top Marka 2025: konsekwencja w działaniu. Listę TOP 500 marek otwierają Onet, WP i PKO BP
(KAP, 03.11.2025)










