Polskie agencje z sześcioma nominacjami w Effie Europe
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na gali 10 grudnia (fot. materiały prasowe)
Wśród 102 finalistów tegorocznej edycji Effie Awards Europe jest sześć projektów polskich agencji. Cztery nominacje zdobyły prace McCann Poland.
W kategorii Best of Europe: Retail nominację otrzymała kampania "Take care of your Froggu" stworzona dla Żabki przez 180heartbeats + Jung v. Matt.
Z kolei kampania "Every day make'air" autorstwa Media Direction przygotowana dla Versuni jest nominowana w kategorii Multi-market: Consumer Goods & Telecom.
W kategorii Multi-Market: Marketing Innovation Solution nominowano "Room for Everyone (Where to start)", którą dla Mastercard współtworzyły agencje McCann Poland, Assembly oraz Carat. Ta sama kampania otrzymała również nominację w kategorii Multi-Market: Services.
McCann otrzymał także dwie nominacje za "XTB Where your money works". Kampania dla platformy XTB jest nominowana w kategorii Multi-Market: Media Strategy & Idea oraz Multi-Market: Services.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na gali 10 grudnia.
(KAP, 31.10.2025)










