Digital Network po trzech kwartałach miał 56,7 mln zł przychodów. Rok do roku o ok. 20 proc. więcej
Digital Network poprzez swoją spółkę zależną Screen Network zarządza siecią ponad 20 tys. ekranów reklamowych LED (screen: Digitalnetwork.pl)
Skonsolidowane przychody Digital Network po trzech kwartałach wyniosły 56,7 mln zł – wynika z szacunkowych danych przekazanych przez grupę.
Z tej kwoty 98 proc. (czyli 55,4 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). W porównaniu do analogicznego okresu 2024 roku cała sprzedaż wzrosła o ok. 20 proc. (wzrost z 47,4 mln zł).
Czytaj też: Digital Network za 131,5 mln zł przejmuje Braughman Group Media Outdoor
Z kolei w samym trzecim kwartale skonsolidowane przychody wyniosły 20,9 mln zł, z czego 98 proc. (tj. 20,5 mln zł) pochodziło z DOOH. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku sprzedaż wzrosła o ok. 12 proc. (z 18,6 mln zł).
Digital Network poprzez swoją spółkę zależną Screen Network zarządza siecią ponad 20 tys. ekranów reklamowych LED.
Digital Network podpisał 31 października umowę nabycia 100 proc. udziałów Braughman Group Media Outdoor za 131,5 mln zł.
Czytaj też: Top Marka 2025: konsekwencja w działaniu. Listę TOP 500 marek otwierają Onet, WP i PKO BP
(MNIE, 04.11.2025)










