Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył casting do nowej edycji "Milionerów", która ma być nadawana w Polsacie

W edycji w Polsacie nie będzie eliminacji "kto pierwszy, ten lepszy", czyli wstępnego pytania w studiu (screen: Polsat.pl)

Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do udziału w nowej edycji teleturnieju "Milionerzy". Tym razem będzie on nadawany w Polsacie.

"Jeśli czujesz, że powinieneś dostać szansę na grę o milion - zgłoś się na casting. Nie musisz być profesorem. Nie musisz mieć ukończonych trzech fakultetów. Nie musisz znać encyklopedii na pamięć" - podano w opisie castingu. Zgłaszać można się przez internet.

W nowej edycji programu w Polsacie nie będzie, jak w TVN, eliminacji "kto pierwszy, ten lepszy", czyli wstępnego pytania w studiu. Osoba, która odpowiedziała na nie najszybciej, zaczynała właściwą grę. "Jeśli przekonasz nas, że masz to coś - zaprosimy cię prosto na fotel naprzeciwko prowadzącego" - podano.

Na razie nie ujawniono, na kiedy planowana jest emisja. "Mieć »Milionerów« w swojej stacji, to marzenie każdego nadawcy. Polsat zawsze potrafił doskonale odczytywać oczekiwania widzów i na nie odpowiadać. Wyniki oglądalności pokazują, że widzowie chcą teleturniejów, a »Milionerzy« to teleturniej doskonały. Dlatego stanęliśmy do walki o ten format, dzięki czemu pozycja rynkowa Polsatu stanie się jeszcze mocniejsza" - stwierdził cytowany w komunikacie dyrektor programowy Telewizji Polsat Edward Miszczak.

Hubert Urbański, dotychczasowy gospodarz programu, nie odpowiedział na pytanie, czy poprowadzi nową edycję. - Trzymam kciuki za przyszłość programu - stwierdził tylko.

Producentem pozostaje Jake Vision, który realizował program dla TVN. Firma wygrała przetarg na produkcję odcinków dla Polsatu.

Obecnie telewizja TVN emituje ostatnie zrealizowane dla niej jeszcze w zeszłym roku odcinki. "Podjęliśmy decyzję biznesową, że będzie to ostatnia seria programu" - tłumaczyło w kwietniu biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Według Nielsen Media program ma teraz średnio 798 tys. widzów (emisja w soboty o 19.45 i w niedziele o 19.45 i 20.20). Nadając go, stacja notuje średnio 6,55 proc. w udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,12 proc. w komercyjnej 16-59. Jesienią 2024 roku cały sezon teleturnieju oglądało w TVN średnio 950 tys. widzów.

"Milionerzy" to brytyjski format "Who Wants to Be a Millionaire?". W Polsce jest emitowany z przerwami od 1999 roku.

(MNIE, 13.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.