Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

GPD Film Studio

ANNA JUST board member

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Św. Antoniego 8
62-080 Swadzim
gpdfilmstudio.pl
instagram.com/gpd_filmstudio

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Anna Just – board member
Mirella Radecka – business unit director & creative director
Agnieszka Półtorak – chief operating officer
Anna Błażejewska – client service director

 

Press

MIRELLA RADECKA business unit director & creative director

ROK POWSTANIA: 2011

LICZBA PRACOWNIKÓW: 75

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 280

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 631

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

Konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2022 – wyróżnienie za kampanię Kinderkraft Nature Vibes dla naszego klienta 4Kraft w kategorii: Techniki – Zdjęcia filmowe.

ZASOBY WŁASNE

GPD Film studio to 10 hal produkcyjnych o łącznej pow. 5,5 tys. m2, studio fotograficzne, nowoczesne studio dźwiękowe o pow. 200 m2, garderoba i rekwizytornia z ponad 20 tys. przedmiotów, magazyn sprzętu wideo, foto i światła, 11 stacji montażowych i 3 stacje kolorystyczne DaVinci Resolve. Czyli wszystko, czego potrzeba do zrealizowania briefu in-house.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

5 reżyserów in-house plus współpraca z reżyserami zewnętrznymi.

ZAUFALI NAM

• Lidl (na 26 krajów) • Lorenz Bahlsen oddział PL i DE • MK Cafe • Mlekpol • Lisner • BricoMarché • Delecta • 4Kraft • SGB • OneDayMore

Press

ANNA BŁAŻEJEWSKA client service director

PREZENTACJA FIRMY

Specjalizujemy się w dużych kampaniach reklamowych 360° oraz masowej produkcji kontentu foto i wideo, zwłaszcza dla e-commerce. Każdego roku realizujemy ponad 1,5 tys. produkcji w Polsce i za granicą. Biuro produkcyjne w Barcelonie daje nam możliwość odpowiadania na potrzeby produkcyjne przez cały rok, a nasze zasoby własne w podpoznańskiej siedzibie pozwalają na szybką i elastyczną reakcję na potrzeby klientów, a także optymalizację budżetu. Aktualnie stawiamy na rozszerzenie kompetencji działu animacji oraz intensywny rozwój kompetencji 3D.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• Produkcja formatu reels dla takich marek jak Lidl Polska, John Dog i OneDayMore,
• Kampania digital Nature Vibes dla Kinderkraft,
• Kuchnia Lidla

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „SZKOŁY PEŁNE TALENTÓW Z ANNĄ I ROBERTEM LEWANDOWSKIMI”
KLIENT: LIDL POLSKA
AGENCJA: GPD AGENCY

Press

Do robienia niezwykłych spotów reklamowych też trzeba mieć talent! Wykazaliśmy się nim w ubiegłym roku, tworząc teaser, spot główny i teledysk z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich w ramach akcji „Szkoły pełne talentów”. Promowała ona program lojalnościowy sieci sklepów Lidl.

Produkcja była nie lada wyzwaniem: wszystkie trzy spoty powstawały w tym samym czasie, a same zdjęcia zajęły sześć dni, na kilku lokacjach w Warszawie. Jednak zanim ruszyły prace, zorganizowaliśmy casting, w którym udział wzięło 750 dziecięcych modeli, spośród których wyłoniliśmy 150 szczęśliwców. Nasza location manager odwiedziła 27 szkół, by znaleźć tę jedyną, w której powstały zdjęcia. Ujęcie z Robertem Lewandowskim na stadionie zostało nakręcone na 1140 m2 blue screenie z użyciem 55-metrowego dźwigu oświetleniowego. Kluczowym był etap postprodukcji i praca naszego zespołu specjalistów 3D, VFX i CG: sam render stadionu zajął setki godzin.

W zespole produkcyjnym znaleźli się m.in. Szymon Pawlik (reżyser), Michał Englert (DOP), Agnieszka Konopka (choreografia) oraz czuwająca nad całością Agata Andrzejczak (head of production).

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.