Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Wydanie: ESG 2024

Grupa Żywiec

WARZYMY RADOŚĆ Z BYCIA RAZEM

WSPÓLNE SPOTKANIE PRZY PIWIE I DOBRYM JEDZENIU TO ŚWIETNA OKAZJA, BY SIĘ POZNAĆ I ZROZUMIEĆ – MIMO DZIELĄCYCH RÓŻNIC

Piwo i doświadczenia kulinarne od lat łączą ludzi, przekraczając bariery językowe, kulturowe i społeczne. Jest to szczególnie ważne w dzisiejszym, coraz bardziej spolaryzowanym świecie. Jak wynika z badań Digital Society Project przytaczanych przez Fundację Nowa Wspólnota, Polska jest na wysokim trzecim miejscu w Europie pod względem polaryzacji, co pogłębia problemy społeczne i jest wyzwaniem dla rozwoju w przyszłości.

Grupa Żywiec, której misją jest warzenie radości z bycia razem, by zmieniać świat na lepsze, postanowiła połączyć siły z organizacjami społecznymi i budować platformę otwartego dialogu pomiędzy ludźmi o różnym pochodzeniu i poglądach. Nie ma do tego lepszej okazji niż spotkanie przy piwie i wspólnie przyrządzonym posiłku.

W ramach kampanii Worlds Together firma zaprosiła do współpracy Social Gastronomy Movement oraz Kuchnię Konfliktu do udziału w wyjątkowym spotkaniu. Jego celem było zbliżenie do siebie światów osób, które wychowały się w Polsce, z perspektywą tych, którzy przybyli do naszego kraju jako uchodźcy uciekający przed konfliktami. W ramach wydarzenia odbyła się debata z udziałem przedstawicielek Kuchni Konfliktu, podczas której obie grupy mogły porozmawiać o swojej historii, poznać obecne wśród nas stereotypy oraz zrozumieć stojące przed nimi wyzwania i sposoby na sprostanie im. W ramach spotkania uczestnicy wzięli udział także w warsztatach kulinarnych, w których ludzie o różnym zapleczu kulturowym wspólnie przygotowywali posiłek, jednocześnie mając okazję do rozmowy o tym, co nas łączy.

W tym samym czasie w wielu innych krajach, w których obecna jest Grupa Heineken, odbyły się podobne wydarzenia łączące ze sobą ludzi z różnym zapleczem społeczno-kulturowym. W jednym z krajów pracownicy Heinekena spotkali się ze społecznością rolników, którzy uprawiają surowce m.in. do warzenia piwa. W innym na spotkania zapraszano seniorów, którzy na co dzień mają niewiele okazji do otwartych rozmów z osobami z młodszych pokoleń.

Wszystkie te wydarzenia spotkały się z bardzo dobrym odbiorem uczestników. Wiele osób miało dzięki nim po raz pierwszy możliwość porozmawiać w nieformalnej i przyjaznej atmosferze z ludźmi z innych społeczności i światów. Udało się obalić kilka stereotypów i nawiązać nowe relacje społeczne.

W tym roku kontynuując misję Worlds Together, Grupa Żywiec została partnerem Fundacji Nowej Wspólnoty prowadzącej wiele programów, których celem jest zbliżanie do siebie ludzi o różnych poglądach i przeciwdziałanie polaryzacji. Dzięki tej współpracy fundacja przeprowadzi serię warsztatów, podczas których ludzie o różnych poglądach będą „trenować dobrą rozmowę”, czyli uczyć się, jak rozmawiać bez kłótni i znaleźć porozumienie w atmosferze wzajemnego szacunku i otwartości mimo różnych poglądów na często sporne tematy. Treningi dobrej rozmowy są otwarte dla chętnych uczestników. Można się na nie zapisać poprzez stronę Polskidialog.pl. Zapraszamy do warzenia radości z bycia razem i zmieniania świata na lepsze.

EFEKT

86 PROC. UCZESTNIKÓW wydarzeń Worlds Together wyraziło chęć większej interakcji z ludźmi z różnych środowisk i o różnym doświadczeniu społecznym (badanie Social Gastronomy Movement)

Press

KONTAKT

Magdalena Brzezińska
dyrektorka ds. korporacyjnych
[email protected]

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.