Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: ESG

Wydanie: ESG 2024

AMS

BRANŻOWY LIDER ZIELONEJ ZMIANY

W 2023 ROKU AMS, LIDER REKLAMY OOH W POLSCE, OGŁOSIŁ PIERWSZĄ W TEJ BRANŻY STRATEGIĘ ŚRODOWISKOWĄ

Pierwsza w polskiej branży OOH strategia środowiskowa przyjęta przez AMS obejmuje lata 2023–2027. Koncentrujemy się w niej na trzech kluczowych obszarach zdefiniowanych w ramach Agendy 2030 ONZ: 13 – Działania w dziedzinie klimatu – rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej, 11 – Zrównoważone miasta i społeczności – wdrażanie idei smart city, 12 – Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja – implementacja rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego oraz tworzenie niskoemisyjnych rozwiązań reklamowych. Przyjęta strategia jest kontynuacją dotychczasowych działań firmy mających na celu redukcję śladu węglowego i opiera się na trzech celach strategicznych.

Od 2022 roku kupujemy energię pochodzącą z ekologicznych źródeł – przystąpiliśmy do programu Eko Premium Tauron i korzystamy z energii. Inteligentne systemy sterowania online nośnikami podświetlanymi oraz cyfrowymi pozwalają na ich wygaszanie nocą, co zmniejsza zużycie energii oraz smog świetlny. Ekosłupy reklamowe zasilane są energią z ogniw fotowoltaicznych umieszczonych na ich dachach. Wszystkie te działania oznaczają zmniejszenie emisji CO2 co najmniej o 576 t rocznie.

W najbliższych latach przewidujemy zwiększenie do 50 proc. zakupu energii z nisko- i zeroemisyjnych źródeł, wymianę oświetlenia wszystkich nośników reklamowych na energooszczędne źródła LED. Zobowiązujemy się m.in. do zwiększenia do 50 proc. udziału we flocie niskoemisyjnych pojazdów użytkowanych w procesie plakatowania. Dbamy także o redukcję emisji w zakresie 3, który obejmuje inne pośrednie emisje powstałe w całym łańcuchu wartości.  

Na polskim rynku jesteśmy pionierem budowy ekowiat przystankowych. Zielone przystanki z dachami porośniętymi roślinami rozchodnika powstają w partnerstwie trzech stron: zaangażowanych społecznie marek, samorządu i AMS. Ekowiaty poprawiają mikroklimat w mieście, sprzyjają ptakom i owadom, zapewniają retencję wody i – co najważniejsze – redukują ślad węglowy. Ponadto za każdą kupioną przez naszego klienta reklamę w ekowiacie sadzimy drzewa. W 2023 roku wiaty AMS otrzymały Certyfikat Carbon Footprint Approved, międzynarodowy znak towarowy przyznawany produktom lub usługom, które zostały wytworzone lub dostarczone w odpowiedzialny środowiskowo i społecznie sposób. Zielone przystanki można spotkać w dziewięciu miastach. Zgodnie ze strategią planujemy rozbudowę systemu zielonych wiat do 400 sztuk oraz systemu ekosłupów do 100 konstrukcji.  

Ważnym elementem naszej strategii środowiskowej jest zmiana sposobu plakatowania. Planujemy zwiększenie recyklingu plakatów papierowych oraz winylowych. Dodatkowo zamierzamy zwiększyć udział w druku nowych plakatów papieru pochodzącego z recyklingu. Już dzisiaj do produkcji plakatów klienci w coraz większym stopniu wykorzystują certyfikowany ekologicznie druk. Więcej o strategii na stronie: https://ams.com.pl/eko/eko-idea.

Naszą misją jest nie tylko tworzenie efektywnych i angażujących kampanii reklamowych. Postrzegamy ją znacznie szerzej – jako wspieranie tworzenia miast inteligentnych w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi. Stawiamy na taki rozwój biznesu, który będzie spójny z cywilizacyjnymi wymaganiami współczesności, a więc odpowiedzialny społecznie i sprzyjający racjonalnemu gospodarowaniu zasobami naturalnymi.

Strategia środowiskowa AMS >>

EFEKT

DO 400 SZTUK planuje AMS zwiększenie sieci ekowiat, a do 100 konstrukcji – liczby ekosłupów

Press

KONTAKT

Grażyna Gołębiowska
dyrektorka marketingu
g.golebiowska@ams.com.pl

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.