Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Wydanie: ESG 2024

Papaya Films

ODKRYWAMY TALENTY, WSPIERAMY RÓŻNORODNOŚĆ

PAPAYA INTERNSHIP PROGRAMME – SZANSA NA WEJŚCIE DO BRANŻY PRODUKCJI FILMOWEJ I REKLAMOWEJ

Od 2022 roku w domu produkcyjnym Papaya Films realizujemy Papaya Internship Programme – inicjatywę, której celem jest odkrywanie młodych talentów z branży filmowej i reklamowej. W ramach tego międzynarodowego projektu oferujemy staż wszystkim, niezależnie od płci, rasy, orientacji seksualnej, religii, wieku, narodowości i obywatelstwa, niepełnosprawności czy sytuacji rodzinnej. By umożliwić uczestnictwo w nim, oferujemy również pomoc w przypadku konieczności relokacji: zapewniamy zakwaterowanie na dwa pierwsze miesiące, kurs językowy oraz pakiet medyczny, a także pomagamy w procedurze legalizacyjnej osobom spoza Polski.

Kluczowym aspektem programu stażowego jest możliwość skorzystania przez młodych ludzi zainteresowanych światem filmu i reklamy z bogatego doświadczenia producentów, asystentów, koordynatorów i zespołów nieprodukcyjnych z działów wspierających Papaya Films. Perspektywa tych ekspertów odegrała istotną rolę w opracowywaniu i formułowaniu programu stażu wypełnionego możliwościami nauki w praktyce. Jako jedną z naczelnych wartości Papaya Internship Programme postrzegamy możliwość tworzenia relacji opartych na bezpieczeństwie i komforcie uczestników programu dzięki zapewnieniu im jak najlepszego środowiska do rozwoju i kształcenia.

Oferta stażowa jest szansą na zawodowy start dla młodych talentów, które z powodu trudności związanych z sytuacją geopolityczną, polityczną, społeczną czy indywidualną nie mają możliwości podążania wymarzoną ścieżką kariery. Papaya Internship Programme to dla nich szansa, by wkroczyć na rynek produkcyjny wyposażonym w niezbędne umiejętności. Ta inicjatywa wpływa pozytywnie nie tylko na strukturę i kulturę organizacyjną firmy, lecz na całą branżę – zasilając ją nowymi talentami, które zdobyły kwalifikacje pozwalające im na mierzenie się z każdym, nawet najbardziej wymagającym projektem. Program stażowy jest kluczowym elementem w zmianie, która następuje w zespole Papaya Films. Inicjatywa nie tylko pozwala zdobywać dodatkowe kompetencje, stanowi również formę uwrażliwienia. Jesteśmy dumni z tego, że osoby przyjęte na staż decydują się na pozostanie w zespole i stałą współpracę.

Każda edycja projektu uczy nas nowych rzeczy: w pierwszej sprawdziliśmy m.in. swoją gotowość na różnorodność w zakresie tożsamości płciowej. Przy drugiej skupiliśmy się na uwzględnianiu potrzeb, komunikacji i współpracy z różnorodną grupą młodych osób. Wtedy też poprowadziliśmy program szerzej. Zaczęliśmy zachęcać naszych klientów do udziału w Papaya Internship Programme i nawiązywać z nimi współpracę w zakresie DEI.

Na kanwie doświadczeń z poprzednich edycji trzecią odsłonę zadedykowaliśmy wszystkim, niezależnie od płci, rasy, wyznania, pochodzenia itp. Usystematyzowaliśmy ogłoszenie, proces rekrutacyjny oraz proces stażowy. Korzystaliśmy ze wsparcia specjalistki DEI, która uczestniczyła w przygotowaniach – dzięki czemu zmierzyliśmy się z wyzwaniami z poprzednich edycji – i która zarekomendowała zmiany w komunikacji projektu i całym procesie jego realizacji. Wszystkie uczestniczące w nim osoby przeszły szkolenie z inkluzywnych postaw i włączającego przywództwa.

Rynek dostrzega nasze zaangażowanie, które wkładamy w rozwój talentów w ramach Papaya Internship Programme. Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniło naszą inicjatywę, podając nas jako przykład w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”. Byliśmy również nominowani do Nagrody Karty Różnorodności, regularnie jesteśmy też zapraszani do dzielenia się wiedzą i zdobytym doświadczeniem – ostatnio podczas Kongresu Kadr.

EFEKT

NIEMAL 500 OSÓB ubiegało się o jedno z dziesięciu miejsc, by odbyć staż w branży filmu i reklamy

Press

KONTAKT

Justyna Górniak
chief growth officer, ESG advocate
tel. 882 04 15 87
[email protected]

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.