Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Wydanie: ESG 2024

Ringier Axel Springer Polska

WIEDZA PRZYBLIŻA ZAZIELENIENIE ŚWIATA

NOWY SERWIS ONETU POŚWIĘCONY PROBLEMOM ZWIĄZANYM Z KLIMATEM I ŚRODOWISKIEM NATURALNYM INFORMUJE I DZIĘKI TEMU WSPIERA ZMIANĘ POSTAW NA PROŚRODOWISKOWE

Zielony Onet – nowa platforma dla ekologicznie świadomych to kolejny krok Ringier Axel Springer Polska mający na celu szerzenie wiedzy z zakresu tematów ekologicznych, środowiskowych i klimatycznych. Do realizacji działań, które pozwolą go osiągnąć, w 2020 roku zainaugurowaliśmy projekt Niech Żyje Planeta, inspirowany inicjatywą ONZ Act Now. Inicjując go, wierzyliśmy, że nawet najmniejsze działania na rzecz planety mają ogromne znaczenie. W dobie globalnego ocieplenia i kryzysu klimatycznego media odgrywają kluczową rolę w edukowaniu i informowaniu czytelników, widzów, słuchaczy i użytkowników. Dostarczanie aktualnych i rzetelnych informacji na temat naszej planety i zmian, jakie na niej zachodzą, stało się nie tylko naszym obowiązkiem, ale i misją, której wypełnianie może mieć realny wpływ na postawy i decyzje społeczne. 

Od inauguracji w 2020 roku projekt Niech Żyje Planeta osiągnął spektakularne wyniki, a skuteczność naszych działań została dostrzeżona przez jury konkursu Effie 2021 i nagrodzona srebrem. Dzięki konsekwentnym działaniom wokół akcji codziennie skutecznie namawiamy Polki i Polaków do zmiany nawyków i zwiększamy świadomość ekologiczną na rzecz lepszego świata.

Dziś wiemy, że rośnie zapotrzebowanie użytkowników nie tylko na edukację, lecz również na rzetelne informacje dotyczące ekologii, klimatu i szeroko pojętego środowiska. Dlatego 22 kwietnia, w Dniu Ziemi, uruchomiliśmy nowy serwis Zielony Onet, który wyszedł naprzeciw tym potrzebom, stając się bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego i klimatu oferującą użytkownikom dostęp do szerokiego wachlarza treści – od artykułów, przez wywiady z ekspertami i reportaże, po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.  

Serwis konsekwentnie staje się głównym źródłem informacji w Polsce o ekologii i kryzysie klimatycznym, co jest szczególnie istotne w kontekście szybko zmieniającej się rzeczywistości. To tutaj znajdują się najnowsze informacje na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie, a także prośrodowiskowych działaniach biznesu, które pozwalają lepiej zrozumieć problemy i wyzwania związane z kryzysem klimatycznym i jego wpływem na codzienne życie. Współpracując z wieloma ekspertami oraz merytorycznymi podmiotami, codziennie zwiększamy świadomość ekologiczną, a także motywujemy do podejmowania ekologicznych działań.  

Bardzo ważną kwestią jest też szeroka dostępność materiałów, które publikowane są nie tylko na stronie serwisu Zielony Onet, lecz również na głównej stronie Onetu oraz w mediach społecznościowych. Wszystkie materiały są dostępne zarówno w ramach darmowej oferty, jak i dla subskrybentów Onet Premium, którzy dodatkowo zyskują dostęp do tłumaczeń i ekskluzywnych materiałów od zagranicznych partnerów. 

Zielony Onet stanowi doskonałe uzupełnienie inicjatywy Niech Żyje Planeta. W Ringier Axel Springer Polska z zaangażowaniem dążymy do edukacji użytkowników oraz promowania prośrodowiskowych nawyków wśród Polaków, a Zielony Onet to kolejny krok w tym kierunku na drodze do lepszego i bardziej zielonego świata.

EFEKT

PONAD 32 MLN ODSŁON materiałów publikowanych w ramach projektu Niech Żyje Planeta odnotowano od jego inauguracji

Press

KONTAKT

Anna Więckowska
head of Brand Purpose Monetisation Hub
[email protected]
603 159 030

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.