Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Wydanie: ESG 2024

YES Biżuteria

FUNDACJA YES. JESTEM KOBIETĄ

TWORZYMY LEPSZY ŚWIAT DLA KOBIET POPRZEZ WSPIERANIE INICJATYW, KTÓRE WNOSZĄ POZYTYWNĄ ZMIANĘ W SYTUACJĘ KOBIET W POLSCE

Firma YES Biżuteria od kilku lat konsekwentnie realizuje swoją misję tworzenia lepszego świata dla kobiet. Dotychczas było to widocznie głównie w odważnej komunikacji, w której marka sprzeciwiała się nierównościom, niesprawiedliwościom oraz stereotypom dotyczącym kobiet. W 2021 roku szerokim echem odbił się spot „Jestem kobietą” w reżyserii Krzysztofa Grajpera pokazujący, że słowo „kobieta” oznacza nie tylko heteronormatywną młodą osobę o figurze modelki, lecz również kobietę po mastektomii czy dwie dziewczyny w związku. Spot zainaugurował platformę komunikacyjną pod tym samym tytułem, odsłaniającą różne twarze kobiecości. Firma podejmowała też współprace z różnymi fundacjami, które miały zbieżny cel.

Idąc krok dalej, 8 marca 2024 roku, w ramach działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, firma założyła własną fundację – jest to Fundacja YES. Jestem Kobietą. Misja fundacji to również tworzenie lepszego świata dla kobiet i jest ona realizowana poprzez wspieranie projektów, które przyczyniają się do poprawy sytuacji kobiet w Polsce. Fundacja dysponuje określonym budżetem, który w całości pochodzi od firmy YES. Jak go wykorzystuje? Każda osoba lub instytucja może zgłosić do fundacji projekt, którego celem jest wniesienie pozytywnej zmiany do sytuacji kobiet, a fundacja na zasadzie konkursu przyznaje granty. Maksymalna kwota wsparcia jednego projektu to 100 tys. zł. Projekty mogą dotyczyć różnych obszarów: społecznych, artystycznych, edukacyjnych, sportowych i innych. Mogą dotyczyć zmiany sytuacji jednej kobiety, a mogą obejmować szeroką grupę docelową.

Do końca maja do fundacji wpłynęło ok. 100 wniosków. Pod koniec czerwca 2024 roku wyłonione zostały pierwsze projekty, które otrzymają wsparcie, kolejne poznamy we wrześniu i w grudniu. W dalszych latach działania być może fundacja będzie podejmowała również własne inicjatywy, oczywiście z tą samą misją.

Potrzeba realizowania strategii społecznej odpowiedzialności biznesu wynika wprost z charakteru firmy YES i jej założycieli – Magdy i Michała Kwiatkiewiczów oraz sukcesora i obecnego prezesa – Tomasza Kwiatkiewicza. YES jest firmą rodzinną, opartą na wartościach i są one widoczne we wszystkich działaniach firmy. Powołanie fundacji pomogło uporządkować inicjatywy, w które firma się angażuje, i nadać im określony kierunek.

EFEKT

6,1 MLN ODSŁON najnowszej kampanii YES „Portret kobiecy” odnotowano w YouTubie

Press

KONTAKT

[email protected]

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.