Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Wydanie: ESG 2024

Grupa Polsat Plus

MULTITEMATYCZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ

AKTYWNOŚCI GRUPY POLSAT PLUS Z ZAKRESU ESG DOTYCZĄ AŻ PIĘCIU OBSZARÓW: ŚRODOWISKA, BEZPIECZEŃSTWA, PROMOCJI SPORTU, EDUKACJI I POMOCY DZIECIOM

Działania sponsoringowe i charytatywne realizowane przez Grupę Polsat Plus mają na celu niesienie realnej pomocy społeczeństwu – zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych i tam, gdzie jest ona niezbędna. Spójnie z misją społeczną Grupy obejmują one m.in. wspieranie rozwoju polskiego sportu, zapewnienie nowoczesnych narzędzi służbom ratowniczym, edukowanie w zakresie ekologii i ochrony środowiska naturalnego oraz pomoc potrzebującym.

Jednym z celów Grupy Polsat Plus jest edukacja ekologiczna społeczeństwa. Realizowana jest ona głównie we współpracy ze Stowarzyszeniem Lepsza Polska oraz poprzez inne działania spółek. Plus i Polsat Box przybliżają zagadnienia z zakresu ochrony środowiska w magazynie dla abonentów „Brawo Ty!”. W Polsat Box Go powstał program „Zwierzostan”. W aktywną walkę ze smogiem włączył się też Polsat News w programie „Czysta Polska”, a w Polsacie już trzy razy odbył się koncert „Earth Festival. Gwiazdy dla Czystej Polski”. Serwis Zielona Interia popularyzuje wiedzę o zmianach klimatu, wspiera zagrożone gatunki oraz zachęca do korzystania z zeroemisyjnych środków transportu, m.in. w podcastach Przemysława Białkowskiego.

Bezpieczeństwo to DNA działalności Grupy Polsat Plus. Dlatego realizuje ona liczne projekty w obszarach, m.in. zarządzania (G), społecznym (S) i środowiskowym (E). W ramach identyfikowania ryzyk ESG wysoki priorytet kładzie na bezpieczeństwo informacji. Z powodzeniem przeszła kompleksowy audyt i uzyskała przedłużenie ważności certyfikatu ISO IEC 27001:2017. ISO 27001 to przede wszystkim usprawnienie procesów i podniesienie poziomu bezpieczeństwa danych klientów.

Powodem do szczególnej dumy jest dla Grupy ścisła współpraca, już od ponad 20 lat, z organizacjami ratowniczymi: GOPR, TOPR, WOPR, MOPR. Wspólnie z ratownikami Plus uruchomił Zintegrowany System Ratownictwa, a numery ratunkowe 601 100 100 (nad wodą) i 601 100 300 (w górach) współpracują ze wszystkimi sieciami komórkowymi i stacjonarnymi w Polsce i działają cały rok 24 godziny na dobę.

Grupa Polsat Plus od lat walczy z wykluczeniem cyfrowym i popularyzuje najnowsze technologie dostępu do szybkiego mobilnego internetu. Plus, który stawia na edukację i innowacyjność przekazu, od 2010 roku współpracuje z Centrum Nauki Kopernik – jedną z najnowocześniejszych europejskich instytucji łączących popularyzację nauki i kultury – zapewniając odwiedzającym dostęp do darmowego wi-fi.

Jednym z działań społecznych, w które bardzo mocno angażuje się Grupa Polsat Plus, jest promowanie sportu. Zajmuje on szczególne miejsce w działalności sieci Plus i Netii (sponsoring siatkówki i koszykówki) oraz Telewizji Polsat (transmisje z wielu dyscyplin na kilku kanałach sportowych). Marki Polsat i Plus są tytularnymi sponsorami Areny Gdańsk i Areny Gdynia. Sieć Plus wspiera polską siatkówkę od ponad 25 lat, a w 2023 roku została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Różnorodność, bogactwo i unikatowość treści sportowych to także atuty Interii Sport, które podkreśla kampania pod hasłem „Żyjemy sportem”.

Choć wolontariat pracowniczy nie jest ujęty w Grupie Polsat Plus w formalne procedury, to od lat pracownicy spółek angażują się w różne inicjatywy. W Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu tradycją są akcja Qurier Świętego Mikołaja z Fundacją Polki Mogą Wszystko i Charytatywny Kiermasz Świąteczny z Fundacją Polsat. W Polsacie odbywają się zbiórki elektrośmieci, a na apel ekipy programu „Nasz nowy dom”, która z kamerą odwiedziła schronisko dla zwierząt w Lublinie, odpowiedzieli nie tylko widzowie i pracownicy telewizji, ale też wolontariusze Plusa, Cyfrowego Polsatu, Netii, Interii i InterPhone Service. W Interii kwestowano m.in. na rzecz Hospicjum dla Dzieci Alma Spei, Fundacji im. Brata Alberta oraz Fundacji dla Zwierząt La Fauna, a zbiórki krwi odbyły się w większości biur w Warszawie oraz w fabryce w Mielcu.

EFEKT

BLISKO 100 PROC. wynosi udział energii z OZE w miksie energetycznym Grupy Polsat Plus

OD 25 LAT GRUPA sponsoruje polską siatkówkę, a od 20 – organizacje ratownicze

Press

KONTAKT

Olga Kozłowska,
koordynator ds. ESG
[email protected]

Anna Suplewska-Kocyło
koordynator ds. CSR
[email protected]

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.