Wydanie: PRESS 11-12/2019
Cyrk na kółkach
Ogólnopolskie serwisy sportowe i niektóre portale nie mają oporów, żeby zwiększać zasięgi, pisząc o bójkach internetowych celebrytów.
Do klatki wchodzą przy dźwiękach ogłuszającej muzyki. W czarnej spódniczce Esmeralda Godlewska, celebrytka znana z tego, że nie umie śpiewać. W białej – Marta Linkiewicz, która zyskała rozpoznawalność, chwaląc się na Snapchacie seksem z raperami z grupy Rae Sremmurd. Sędzia ringowy daje sygnał do walki. Linkiewicz po krótkiej szarpaninie powala rywalkę, dosiada ją i okłada różowymi rękawicami w tył głowy. Wszystko trwa 44 sekundy.
Wartość sportowa? Żadna. Ale w łódzkiej Atlas Arenie podczas gali Fame MMA 3 zasiadło blisko 10 tys. osób, a 180 tys. miało wykupić dostęp do internetowej relacji. Nic więc dziwnego, że z zainteresowania postanowiły skorzystać zarówno portale dzienników regionalnych, jak i ogólnopolskie serwisy sportowe. Najpierw nieśmiało, publikując krótkie notki pod wyszukiwarki, żeby w końcu przejść do relacjonowania na żywo najważniejszych pojedynków.
Piotr Wesołowicz
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter