Wydanie: PRESS 11-12/2019

Cyrk na kółkach

Ogólnopolskie serwisy sportowe i niektóre portale nie mają oporów, żeby zwiększać zasięgi, pisząc o bójkach internetowych celebrytów.

Do klatki wchodzą przy dźwiękach ogłuszającej muzyki. W czarnej spódniczce Esmeralda Godlewska, celebrytka znana z tego, że nie umie śpiewać. W białej – Marta Linkiewicz, która zyskała rozpoznawalność, chwaląc się na Snapchacie seksem z raperami z grupy Rae Sremmurd. Sędzia ringowy daje sygnał do walki. Linkiewicz po krótkiej szarpaninie powala rywalkę, dosiada ją i okłada różowymi rękawicami w tył głowy. Wszystko trwa 44 sekundy.

Wartość sportowa? Żadna. Ale w łódzkiej Atlas Arenie podczas gali Fame MMA 3 zasiadło blisko 10 tys. osób, a 180 tys. miało wykupić dostęp do internetowej relacji. Nic więc dziwnego, że z zainteresowania postanowiły skorzystać zarówno portale dzienników regionalnych, jak i ogólnopolskie serwisy sportowe. Najpierw nieśmiało, publikując krótkie notki pod wyszukiwarki, żeby w końcu przejść do relacjonowania na żywo najważniejszych pojedynków.

Piotr Wesołowicz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.