Wydanie: PRESS 03/2004

Po europejsku

Wejście do UE może stać się katalizatorem korzystnych zmian na polskim rynku public relations.

Szefowie polskich agencji public relations rzadko są tak zgodni, jak w kwestii wpływu na ich branżę integracji z Unią Europejską. Są przekonani, że przyniesie ona wzrost rynku i konkurencji. Nikt nie ma jednak złudzeń, że cokolwiek zmieni się zaraz po 1 maja br., a więc dniu oficjalnego wstąpienia w szeregi państw obecnej Piętnastki. Na pierwsze efekty integracji rodzima branża PR będzie musiała poczekać przynajmniej do przełomu roku.

Michał Adamczyk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.