Wydanie: PRESS 03/2004

Niewolnicy cyferek

Przyjmując do pracy media plannerów, sprawdza się ich zdolności rachunkowe, a nie znajomość rynku mediów.

„Gazeta Krakowska” wychodzi w Katowicach, „Twój Styl” upadł w zeszłym roku, a „Duży Format” „GW” ma 60 tys. nakładu – takie wypowiedzi uzyskujemy w corocznym badaniu wiedzy media plannerów, które przeprowadza dla nas Instytut ARC Rynek i Opinia. Postanowiliśmy zatem sprawdzić, co trzeba umieć i wiedzieć, by zostać media plannerem?

Małgorzata Zgutka

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.