Wydanie: PRESS 03/2004

Dobili, by się nie bić

Powstanie dwóch grup nadawców i brokerów konkurujących o ogólnopolskie budżety radiowe może doprowadzić do wojny cenowej.

Walka o ogólnopolskie budżety radiowe, także dla lokalnych stacji, toczyć się będzie w tym roku między dwoma grupami. Pierwszą tworzą Eurozet (Radio Zet i Radiostacja) i Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA (sieć Eska i Gold), dla których czas reklamowy sprzedaje RRM. Drugą grupę stworzyły stacje Agory SA, CR Mediów wraz z RMF FM. Tę grupę reklamowo obsługują CR Media (stacje Ad.pointu i Agory) oraz Broker FM (RMF).

Mateusz Sosnowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.